Tv Vlaanderen start binnenkort met DVB-T2
#21
(16-11-2017, 20:41)natte schreef: Master je hebt gelijk maar niet iedereen heeft dat liggen

das wel niet veel geld hé, en ene keer dat betalen en dan ben je er vanaf, als je huurt kost die ontvanger u elke maand geld en heb je na enkele jaren meer voor betaald dan die 99 euro,
snap niet dat mensen zo graag die toestellen huren, als je uitrekent kom je duurder uit dan als je het koopt.
Antwoord
#22
(17-11-2017, 08:04)natte schreef: bij sommige kan je niet kopen en alleen huren. ook voordeel kapot wisselen

wat kan er kapot gaan aan zo dvd-T2 ontvangertje,hoogstens een tuner of een elco ofzo, aan die prijs dat ze het verkopen kunnen ze geen winst maken daarop als ze het verhuren.
heb mijn FTA DVB-T2 ontvanger zelf minder betaald, alleen spijtig dat er geen CI opzit anders kon ik het gebruiken voor TVV Tongue
Antwoord
#23
(17-11-2017, 23:48)natte schreef: tja bij mij werkt toch niet zulu land hier

zit jij afgesloten ofzo Tongue
als je goeie antenne en versterker er aan hangt moet die binnen knallen,
zo sterk dat ze zitten, hier bij mij zelf sterker dan de VRT zenders.
Antwoord
#24
de eerste testers van dit pakket melden dat hij goed zapt en de zenders zijn voorlopig in SD nog,
denk geen echt pakket om te nemen, enkel voor mensen die op campings zitten en geen kabel of IPTV kunnen nemen, of voor mensen op de boot (als ze in de ontvangst zitten van DVB-T2).
zal geen echte optie zijn, misschien wel voor studenten nog die enkel eens tv kijken en geen kabel kunnen betalen op kot enzo of voor thuis op 2de tv op zolder ofzo.
vrees wel dat Tv Vlaanderen met de tijd wel zal zeggen dat ze Ketnet aanbieden via hun ontvanger en zo mensen kunnen lokken zoals ze op satelliet mensen lokken met de BBC zenders waar zij niks voor moeten doen (enkel uitzendrechten betalen en in hun zenderlijst zetten).
Antwoord
#25
er is een 2de transponder gestart met 9 zenders en radio zenders.
in totaal al 35 Radiozenders en 16 tv zenders met VRT erbij
Antwoord
#26
(29-11-2017, 16:36)master-magic schreef: er is een 2de transponder gestart met 9 zenders en radio zenders.
in totaal al 35 Radiozenders en 16 tv zenders met VRT erbij

Alles al direcT gecodeerd
Antwoord
#27
(29-11-2017, 20:24)chukky2 schreef:
(29-11-2017, 16:36)master-magic schreef: er is een 2de transponder gestart met 9 zenders en radio zenders.
in totaal al 35 Radiozenders en 16 tv zenders met VRT erbij

Alles al direcT gecodeerd

ja, was bij telenet toch ook zo,
daarom verkopen ze een CI module om het te kunnen zien Wink
er zijn al testers
Antwoord
#28
zenderaanbod op 2 freq:

NPO 1,2 en 3, RTL-TVi, Club-RTL, Plug RTL , CAZ, Kadet en VTMKzoom,VTM,Vier,Q2,Vijf,Vitaya,Zes.

9,95€/maand voor 15 SD zenders.

[attachment=93]


Lanceringsaanbod: Aanbod geldig van 07.12.2017 t.e.m. 12.03.2018. Abonnement per maand: De maandelijkse prijs van het abonnement is inclusief btw en exclusief een eenmalige activeringskost van €29,95. Prijs apparatuur: De prijs van de apparatuur is inclusief btw, Bebat en Recupel en exclusief installatie- en abonnementskosten. Gratis te ontvangen zenders: De gratis zenders worden niet door TV VLAANDEREN aangeboden, maar maken deel uit van het aanbod dat vrij via DVB-T verkrijgbaar is. De beschikbaarheid van deze zenders is niet afhankelijk van TV VLAANDEREN.
Antwoord
#29
(07-12-2017, 15:47)natte schreef: ze gaan nieuw leven in blazen zal nodig zijn in een kabelland

Iets voor u broer Tongue
Wel duur voor 15 SD zenders zonder VRT gerekend daar je op sommige plaatsen ook de RTBF kan ontvangen (zoals ik)
Dan heb ik al 8 zenders meer erbij met mijn antenne.
Antwoord
#30
De Luxemburgse M7 Group S.A. brengt via haar dochterbedrijf TV Vlaanderen een nieuw DVB-T2 netwerk in de lucht in Vlaanderen en Brussel. In het pakket zitten de Vlaamse commerciële zenders van Medialaan (vtm, Q2, Vitaya, Caz, vtmKzoom, Kadet), SBS Belgium (VIER, VIJF, ZES) en eveneens die van het Waalse RTL. Ook de NPO wordt aangeboden. Het zenderpakket kost een tientje per maand en is een nieuw aanbod van TV Vlaanderen dat ook al satelliettelevisie aanbiedt via de Astra-satellieten.

RTBF en VRT via bestaande DVB-T Netwerk

Via TV Vlaanderen of bij de dealers daarvan kan de benodigde apparatuur worden aangeschaft. Welke apparatuur precies nodig is, hangt af van wat men al in huis heeft. Een optie is het gebruik van een CI+ module van Antenne TV als het TV-toestel de nieuwe signalen zelf kan ontvangen of anders een DVB-T2 decoder van Antenne TV. De ontvangst gebeurt met een binnen- óf een buitenantenne. Daarbij is de VRT voorlopig nog via het oude DVB-T te ontvangen. De VRT wordt net zo min als de RTBF DVB-T signalen niet door M7 Group S.A. verspreid, maar via de bestaande frequenties. De RTBF is om die reden in delen van het verzorgingsgebied van Antenne TV geheel niet of alleen met een goed (horizontaal gepolariseerde) gerichte buitenantenne te ontvangen. De RTBF heeft namelijk géén zendmasten in Vlaanderen staan.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)