VTM2 / CAZ2
#11
(23-01-2020, 18:10)master-magic schreef:
(23-01-2020, 17:50)chukky2 schreef:
(22-01-2020, 18:59)master-magic schreef:
(22-01-2020, 18:52)chukky2 schreef:
(22-01-2020, 18:37)master-magic schreef: Hoe en wat het allemaal concreet inhoudt, wil VTM nog niet kwijt. Maar nu de VRT wat slechter boert, was het een uitgelezen moment om het nieuws met grootse meteen de wereld in de sturen.

Dirk Lodewijck, algemeen directeur van DPG media, kwam met een onthullende mededeling: “Het maakt niet uit hoe de mensen naar onze programma’s kijken. Als ze maar kijken.’ Daarmee vat hij de trieste essentie van commerciële tv samen. Hij wil fors investeren in VTM, Q2, Vitaya en Caz. Er komt een zogenaamde ‘Vlaamse Netflix’ en ‘VTM go’, twee digitale platformen.

De achterliggende bedoeling is dat het tweede net minder sympathiek familiaal mag zijn. Meer dan willen ze er niet over kwijt. Als ze maar kijken. Het zou in ieder geval niet de bedoeling zijn dat VTM2 een opgekuiste versie van Q2 wordt, dat kanaal dat nog altijd bestaat, maar waar iedereen van denkt dat al lang verdwenen is, zou blijven bestaan. ‘Zou’ wat er wordt nogal vaag over gedaan.

VTM Kids en VTM kids Jr. worden één zender en gaan samenwerken met Nickelodeon Op het vrijgekomen kanaal gaan ze CAZ parkeren, de zender met Amerikaanse films.

Met andere woorden VTM wil behoorlijk de Vlaamse dagen gaan kleuren.

Denk idd dat q2 dan zal verdwijnen ? Niet?

jep, gaat die gewoon vervangen door VTM2 omdat ze amper kijkers hebben op dat kanaal en de andere zenders ook zakken qua kijkcijfers.

Amper kijkers betwijfel ik

kijkcijfers zakken heel erg, zeggen ze zelf in interviews Wink
programma's dat anders rond de miljoen kijkers hadden hebben nu nog rond de 600.000 kijkers......
  nog wat meer reclame geven tussen en vooral in de programma's en ze hebben nog minder kijkers
Antwoord
#12
(28-01-2020, 03:17)zorro123 schreef:
(23-01-2020, 18:10)master-magic schreef:
(23-01-2020, 17:50)chukky2 schreef:
(22-01-2020, 18:59)master-magic schreef:
(22-01-2020, 18:52)chukky2 schreef:
(22-01-2020, 18:37)master-magic schreef: Hoe en wat het allemaal concreet inhoudt, wil VTM nog niet kwijt. Maar nu de VRT wat slechter boert, was het een uitgelezen moment om het nieuws met grootse meteen de wereld in de sturen.

Dirk Lodewijck, algemeen directeur van DPG media, kwam met een onthullende mededeling: “Het maakt niet uit hoe de mensen naar onze programma’s kijken. Als ze maar kijken.’ Daarmee vat hij de trieste essentie van commerciële tv samen. Hij wil fors investeren in VTM, Q2, Vitaya en Caz. Er komt een zogenaamde ‘Vlaamse Netflix’ en ‘VTM go’, twee digitale platformen.

De achterliggende bedoeling is dat het tweede net minder sympathiek familiaal mag zijn. Meer dan willen ze er niet over kwijt. Als ze maar kijken. Het zou in ieder geval niet de bedoeling zijn dat VTM2 een opgekuiste versie van Q2 wordt, dat kanaal dat nog altijd bestaat, maar waar iedereen van denkt dat al lang verdwenen is, zou blijven bestaan. ‘Zou’ wat er wordt nogal vaag over gedaan.

VTM Kids en VTM kids Jr. worden één zender en gaan samenwerken met Nickelodeon Op het vrijgekomen kanaal gaan ze CAZ parkeren, de zender met Amerikaanse films.

Met andere woorden VTM wil behoorlijk de Vlaamse dagen gaan kleuren.

Denk idd dat q2 dan zal verdwijnen ? Niet?

jep, gaat die gewoon vervangen door VTM2 omdat ze amper kijkers hebben op dat kanaal en de andere zenders ook zakken qua kijkcijfers.

Amper kijkers betwijfel ik

kijkcijfers zakken heel erg, zeggen ze zelf in interviews Wink
programma's dat anders rond de miljoen kijkers hadden hebben nu nog rond de 600.000 kijkers......
  nog wat meer reclame geven tussen en vooral in de programma's en ze hebben nog minder kijkers

Ik gok dat Q2 een nieuwszender wordt . Wie weet ?
Antwoord
#13
(28-01-2020, 19:43)chukky2 schreef:
(28-01-2020, 03:17)zorro123 schreef:
(23-01-2020, 18:10)master-magic schreef:
(23-01-2020, 17:50)chukky2 schreef:
(22-01-2020, 18:59)master-magic schreef:
(22-01-2020, 18:52)chukky2 schreef:
(22-01-2020, 18:37)master-magic schreef: Hoe en wat het allemaal concreet inhoudt, wil VTM nog niet kwijt. Maar nu de VRT wat slechter boert, was het een uitgelezen moment om het nieuws met grootse meteen de wereld in de sturen.

Dirk Lodewijck, algemeen directeur van DPG media, kwam met een onthullende mededeling: “Het maakt niet uit hoe de mensen naar onze programma’s kijken. Als ze maar kijken.’ Daarmee vat hij de trieste essentie van commerciële tv samen. Hij wil fors investeren in VTM, Q2, Vitaya en Caz. Er komt een zogenaamde ‘Vlaamse Netflix’ en ‘VTM go’, twee digitale platformen.

De achterliggende bedoeling is dat het tweede net minder sympathiek familiaal mag zijn. Meer dan willen ze er niet over kwijt. Als ze maar kijken. Het zou in ieder geval niet de bedoeling zijn dat VTM2 een opgekuiste versie van Q2 wordt, dat kanaal dat nog altijd bestaat, maar waar iedereen van denkt dat al lang verdwenen is, zou blijven bestaan. ‘Zou’ wat er wordt nogal vaag over gedaan.

VTM Kids en VTM kids Jr. worden één zender en gaan samenwerken met Nickelodeon Op het vrijgekomen kanaal gaan ze CAZ parkeren, de zender met Amerikaanse films.

Met andere woorden VTM wil behoorlijk de Vlaamse dagen gaan kleuren.

Denk idd dat q2 dan zal verdwijnen ? Niet?

jep, gaat die gewoon vervangen door VTM2 omdat ze amper kijkers hebben op dat kanaal en de andere zenders ook zakken qua kijkcijfers.

Amper kijkers betwijfel ik

kijkcijfers zakken heel erg, zeggen ze zelf in interviews Wink
programma's dat anders rond de miljoen kijkers hadden hebben nu nog rond de 600.000 kijkers......
  nog wat meer reclame geven tussen en vooral in de programma's en ze hebben nog minder kijkers

Ik gok dat Q2 een nieuwszender wordt . Wie weet ?
24/7 nieuws ????
Antwoord
#14
het word GEEN nieuwszender Wink

DPG Media kondigt aan dat het doorgaat met zijn plannen om een ‘Vlaamse Netflix’ op te tuigen. Ook zal het een tweede lineair tv-kanaal onder het VTM-merk uitbrengen.

Het bedrijf geeft aan dat het een nieuwe videostrategie voor de Belgische markt aan het ontwikkelen is, waarin het inspeelt op de veranderingen in consumentengedrag. De strategie bevat onder andere het investeren in creatieve Vlaamse content voor zijn digitale aanbod, inclusief het bestaande OTT-platform VTM Go (dat advertentiegebaseerd is) en de nieuwe betaalde abonnementsdienst.

Het nieuwe tweede VTM-kanaal biedt een mix van Belgische en internationale programmering. Meer details over de line-up en de lanceringsdatum worden later bekend gemaakt. Het is onduidelijk of het van invloed is op zijn bestaande tweede kanaal Q2.

VTM Go heeft al meer dan een half miljoen actieve gebruikers die gezamenlijk meer dan 11,5 miljoen video’s per maand bekijken. De nieuwe programma’s op het VTM-kanaal zullen ook beschikbaar zijn op VTM Go.

Het abonnementsplatform zal een reeks aan Belgische en buitenlandse series en films bevatten. DPG is tevens van plan eigen originals te gaan maken, zoals de serie ‘De Bende van Jan De Lichte’. Meer details over de SVOD-dienst, die al langer dan een jaar in de planning staat, werden niet gegeven.
Antwoord
#15
DPG Media en telecombedrijf Telenet gaan samen een volwaardig streamingaanbod lanceren met lokale en internationale content, een Vlaamse Netflix zeg maar. Dat hebben ze woensdag aangekondigd. DPG Media is het bedrijf achter onder meer HLN en VTM NIEUWS.

De partners willen inspelen op het veranderende kijkgedrag en een lokaal alternatief bieden voor grote internationale streamingdiensten zoals Netflix. Telenet en DPG Media zullen een joint venture opzetten en verwachten dat het nieuwe bedrijf actief zal zijn in het najaar van 2020.

Uniek aanbod

Wat de kijker mag verwachten? “Een uniek aanbod, dankzij het brede portfolio van populaire televisiezenders met veel programma’s van eigen bodem van DPG Media en de lokale en internationale content van Telenet, dat onder meer de zenders VIER, VIJF, ZES (SBS), Woestijnvis en Play in de portefeuille heeft”, klinkt het.
“Door de digitalisering verandert het kijkgedrag”, aldus DPG Media. “Klassieke televisie is nog altijd ontzettend populair, maar consumenten willen ook alsmaar meer ‘on-demand’. En ze zijn bereid om daarvoor te betalen. De snelgroeiende markt biedt potentieel voor spelers die onderscheidend kunnen zijn. Dat kan met een sterk lokaal aanbod in combinatie met steengoede buitenlandse films en series.”
Concreet zullen beide bedrijven een belang van 50 procent hebben in de joint venture. De samenwerking wordt wel eerst nog voorgelegd aan de mededingingsautoriteiten. Als er groen licht komt, zal de dienst beschikbaar zijn in Vlaanderen via een nieuwe, betalende tv-app én via het bestaande Play-aanbod van Telenet.
Er zijn nog geen details over de naam of de prijs van de Vlaamse Netflix. Maar de twee spelers laten wel al weten open te staan voor samenwerking met andere Vlaamse partijen, zoals de openbare omroep VRT.

Krachten bundelen

DPG Media pleit al langer voor een Vlaams streamingaanbod. “We zijn heel blij dat we nu onze krachten kunnen bundelen met Telenet”, stelt Kris Vervaet, de CEO van de Belgische activiteiten van de mediagroep. “We zijn er beide van overtuigd dat we een heel aantrekkelijk aanbod kunnen ontwikkelen, dat het verschil zal maken met content van eigen bodem.”

Volgens Vlaams minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) is de geplande samenwerking van DPG Media en Telenet “een belangrijke stap voor het Vlaamse medialandschap”. “Steeds meer internationale spelers zijn ook actief in Vlaanderen. Het is belangrijk dat onze eigen fictie beschikbaar en makkelijk vindbaar blijft. Daarnaast moet dit ook de nodige zuurstof geven om te blijven investeren in series van bij ons.”

Uitdagingen

Dalle hoopt dat ook andere spelers zoals de VRT betrokken zullen worden. “De echte uitdagingen en concurrentie van onze media liggen internationaal. Daarom moeten we de krachten zoveel mogelijk bundelen om hier antwoorden op te formuleren”, klinkt het.
Ook Vlaams minister-president Jan Jambon noemt de plannen “veelbelovend”. “Het medialandschap zal de volgende jaren enorm evolueren. Het is goed als onze Vlaamse spelers maximaal samenwerken om de internationale uitdagingen aan te pakken”, reageert hij.
Antwoord
#16
DPG Media en Telenet gaan samenwerken bij de oprichting van een Vlaamse streamingdienst. Deze dienst moet in het najaar beschikbaar zijn en zowel lokale als internationale content aanbieden.

De twee bedrijven melden dat ze 'de intentie hebben om een volwaardig streamingaanbod met lokale en internationale content te lanceren via een joint venture tussen de twee bedrijven'. DPG Media en Telenet zeggen dat ze hiermee willen inspelen op het 'veranderende kijkgedrag' en een lokaal alternatief willen bieden in het aanbod van streamingdiensten. In de joint-venture zullen beide bedrijven een aandeel van vijftig procent krijgen. Het is de bedoeling de betaalde streamingdienst beschikbaar komt voor iedereen in Vlaanderen, in de vorm van een tv-app en via het bestaande Play-aanbod van Telenet.

Of de samenwerking tussen DPG Media en Telenet en de streamingdienst groen licht krijgt, hangt af van de goedkeuring van de relevante mededingingsautoriteiten. De bedrijven verwachten dat het nieuwe bedrijf in het najaar kan beginnen en zeggen dat het nu nog te vroeg is om nadere informatie te geven, zoals de naam van de nieuwe dienst of prijsinformatie.

Wat het aanbod betreft zullen de bedrijven waarschijnlijk vooral putten uit de content die ze al aanbieden en de mediabedrijven die ze bezitten. DPG Media, het moederbedrijf van bijvoorbeeld het AD, de Volkskrant, Trouw en Tweakers, bezit in Vlaanderen onder meer de commerciële televisiezender VTM en kwam eerder al met VTM GO, een dienst waarop veel Vlaamse programma's en ook exclusieve internationale series te zien zijn.

Telenet nam in 2018 De Vijver Media over, waarmee de provider eigenaar werd van de commerciële tv-zenders Vier, Vijf en Zes, het mediabedrijf SBS Belgium en het productiehuis Woestijnvis. Verder heeft het bedrijf zijn diensten Play en Play More, die door het bedrijf als de Vlaamse Netflix worden gepresenteerd. Deze betaalde dienst is beschikbaar voor de ruim 400.000 klanten van Telenet en biedt onder meer content aan van HBO. De twee bedrijven zeggen open te staan voor een samenwerking met andere contentleveranciers uit Vlaanderen, waaronder de VRT.
Antwoord
#17
DPG Media en Telenet willen samen een volwaardig streamingaanbod ontwikkelen met lokale en internationale content. Met een nieuw opgerichte joint venture willen ze inspelen op het veranderende kijkgedrag en een lokaal alternatief bieden in de wereld van streamingdiensten.

Telenet en DPG Media verwachten dat het nieuwe bedrijf actief zal zijn in het najaar van 2020. Deze streaming service zal beschikbaar zijn via een nieuwe betalende tv-app, beschikbaar voor iedereen in Vlaanderen, en via het bestaande Play aanbod van Telenet.

Het aanbod via klassieke tv-zenders is en blijft belangrijk, maar naast de lineaire broadcast is een dynamisch aanbod ontstaan van video-platformen en aangepaste diensten zoals terugkijk -TV en tv-apps.

Betaalde VOD-diensten succesvol

De groei van de SVOD-diensten zoals Netflix laat zien dat consumenten bereid zijn te betalen voor on-demand. In het Vlaamse media ecosysteem zien Telenet en DPG Media potentieel voor spelers die onderscheidend kunnen zijn met een sterk lokaal aanbod in combinatie met buitenlandse films en series.

Vlaanderen heeft – als relatief kleine regio – een groot en populair aanbod van programma’s van eigen bodem, stellen de bedrijven. DPG Media maakt Vlaamse fictie. Telenet heeft lokale en internationale content in huis gehaald met de aankoop van De Vijver Media: de zenders Vier, Vijf en Zes en Woestijnvis.

Telenet heeft 400.000 klanten voor Play en Play More, maar uitsluitend voor eigen abonnees. DPG Media heeft na de succesvolle lancering van het gratis platform VTM GO, een technologisch hoogstaand platform ontwikkeld voor een eigen betalende streamingdienst.
Antwoord
#18
Telecombedrijf Telenet en mediagroep DPG Media slaan verrassend de handen in elkaar om een “Vlaamse Netflix” te ontwikkelen. Ze zullen daarvoor een joint venture oprichten, zo kondigen ze woensdag aan. De bedoeling is de streamingdienst in het najaar te lanceren.

De streamingdienst zou in de loop van het najaar operationeel moeten zijn en zal volgens de twee ondernemingen “een volwaardig streamingaanbod met lokale en internationale content” omvatten. “Op die manier willen we maximaal inspelen op het veranderende kijkgedrag en een lokaal alternatief bieden in de wereld van streamingdiensten”, klinkt het in een persbericht.

Concreet zullen beide bedrijven een belang van 50 procent hebben in de joint venture. De samenwerking wordt eerst nog voorgelegd aan de mededingingsautoriteiten. Als er groen licht komt, zal de streamingdienst beschikbaar zijn in Vlaanderen via een nieuwe, betalende tv-app en het bestaande Play-aanbod van Telenet.

Aantrekkelijk aanbod

Telenet en DPG bezitten samen al alle grote commerciële televisiezenders in Vlaanderen: DPG Media heeft onder meer VTM, Q2 en Caz, terwijl Telenet Vier, Vijf en Zes in huis heeft. Het telecombedrijf heeft met Woestijnvis ook een productiehuis in handen.

DPG Media pleit al langer voor een Vlaams streamingaanbod. “We zijn heel blij dat we nu onze krachten kunnen bundelen met Telenet”, stelt Kris Vervaet, de CEO van de Belgische activiteiten van de mediagroep. “We zijn er beide van overtuigd dat we een heel aantrekkelijk aanbod kunnen ontwikkelen dat het verschil zal maken met content van eigen bodem.”

En zo komt er eindelijk schot in de zaak. Over de “Vlaamse Netflix” zijn de voorbije jaren al veel dromen gelanceerd, maar resultaat leverde dat nog niet op. Dat Telenet er nu zijn schouders onder zet, is opvallend. Telenet hield zich immers eerder afzijdig, omdat het met zijn “Play” zelf al jaren een Netflix-concurrent heeft. Die is vooral opgezet rond Amerikaanse HBO-programma’s, maar er zitten ook Vlaamse reeksen in.

CEO’s: “Grootste stap sinds digitale tv”

Telenet-CEO John Porter en DPG Media-CEO Kris Vervaet gaven woensdagochtend toelichting bij hun plannen. “Niet alleen wij, maar het hele medialandschap zal hier baat bij hebben”, klonk het. “We staan voor een nieuw tijdperk voor de Vlaamse media”, zegt Porter. “Dit is de grootste stap sinds de introductie van de digitale televisie, vertelde ik vanochtend tegen enkele politici.”

Volgens beide CEO’s zijn er over het nieuwe platform al gesprekken geweest met de openbare omroep VRT. Die verliepen zeer positief. “Niet alleen de partners en de consumenten gaan hiervan profiteren, maar de hele sector zal betrokken zijn”, zegt Porter. “Het is mijn ambitie om van dit streamingplatform de basis te maken voor televisiekijkers in Vlaanderen.”

Daarmee gaat het platform in concurrentie met giganten als Netflix en Amazon Prime. “We gaan internationale content aanbieden, maar met Vlaamse content als speerpunt”, zegt DPG-topman Kris Vervaet. “We concurreren met de internationale streamingdiensten, maar hebben het voordeel dat er in Vlaanderen een ongelooflijk loyaal kijkerspubliek is”, voegt Porter toe.

Een precieze abonnementsprijs werd nog niet vastgelegd, maar er wordt al uitgegaan van een basis- en ‘premium’-abonnement met extra aanbod. “Een beetje vergelijkbaar met de formules Play en Play More op dit moment”, zegt Jeroen Bronselaer, marketingdirecteur bij Telenet.

Voor het nieuwe streamingplatform van start kan gaan, moet het nog groen licht krijgen van de Mededingingsautoriteit. “Maar we zijn klaar om van start te gaan”, zegt Vervaet. Op dit moment kijken de partners naar een lancering in het najaar.

Proximus

Het grootste slachtoffer van de samenwerking dreigt Proximus te worden. Het was nochtans toenmalig Proximus-topvrouw Dominique Leroy die in de zomer van 2018 als een van de eersten brood zag in een samenwerking rond een Vlaams Netflix-alternatief, en er zelfs gesprekken over opstartte. Een maand later kwam DPG Media, toen nog Medialaan, met een eigen plan op de proppen.

VRT “open voor samenwerking”

De VRT zegt open te staan voor een samenwerking met het streamingplatform en tevreden te zijn dat meerdere spelers elkaar gevonden hebben. “Alleen een breed gedragen initiatief kan immers succesvol zijn en bijdragen tot de versterking van het Vlaamse ecosysteem tegenover de grote druk van internationale spelers”, luidt het.

Minister Dalle: “Belangrijke stap”

Vlaamse minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) noemt het een belangrijke stap voor het Vlaamse medialandschap. “Steeds meer internationale spelers zijn ook actief in Vlaanderen. Het is heel belangrijk dat onze fictie beschikbaar en makkelijk vindbaar blijft in het belang van de Vlaamse kijker”, reageert Dalle op het streamingaanbod dat DPG Media en Telenet samen willen ontwikkelen. “Daarnaast moet dit initiatief ook de nodige zuurstof geven om te blijven investeren in series van bij ons.”

De minister hoopt dat ook andere mediaspelers betrokken zullen worden bij het initiatief. “De echte uitdagingen en concurrentie van onze media liggen internationaal. Daarom moeten we de krachten zoveel mogelijk bundelen om hier antwoorden op te formuleren”, klinkt het.

DPG Media en Telenet lieten woensdag al weten dat ze openstaan voor samenwerking met bijvoorbeeld de openbare omroep VRT.

Vlaams minister-president Jambon vindt de samenwerkingsplannen veelbelovend. “Het medialandschap zal de volgende jaren enorm evolueren. Het is goed als onze Vlaamse spelers maximaal samenwerken om de internationale uitdagingen aan te pakken”, reageert hij.

Professor: “Elk initiatief is goed”

Professor Tom Evens van de onderzoeksgroep MICT (Media, Innovation, Communication and Technologies) aan de UGent vindt het een goede evolutie dat DPG Media en Telenet samenwerken. “Elk initiatief tot samenwerking tussen meerdere partijen is goed, en als dat leidt tot een beter aanbod voor de Vlaamse kijker moeten we dat toejuichen”, reageert hij woensdag.

Dat Telenet wil meewerken aan de streamingdienst vindt de professor verrassend, omdat CEO John Porter in het verleden zei een koele minnaar te zijn van dit soort initiatieven. “De afgelopen jaren is de samenwerking tussen Medialaan en Telenet ook niet makkelijk geweest”, zegt Evens, die daarbij de discussies over het doorspoelen van reclame en de hoogte van distributievergoedingen aanhaalt. “Het is heel goed dat ze elkaar hebben gevonden”, zegt hij.

Of de Vlaamse Netflix succesvol zal zijn zal volgens hem onder meer afhankelijk zijn van de prijszetting, zegt Evens. In Scandinavië doet de streamingdienst Viaplay het goed, en in Engeland werd onlangs de BritBox gelanceerd. “Je ziet dat vele landen proberen een alternatief te creëren, maar overal is het Netflix dat de toon zet. Het is moeilijk om met dat bedrijf te concurreren, maar als je niets probeert ga je de strijd sowieso niet winnen”, aldus Evens.
Antwoord
#19
Elke dag Vlaamse en internationale series. Dat is wat de kijker vanaf maandag 2 maart 2020 mag verwachten op de nieuwe seriezender CAZ 2. Zo zullen voor het eerst de Walter Presents-series - tot nu toe enkel online te bekijken via VTM GO - op een lineaire zender te zien zijn.

Maandag misdaad, dinsdag & woensdag Walter Presents, donderdag actie, vrijdag fantasy & horror, drama in het weekend

CAZ 2 brengt elke weekdag een Vlaamse topreeks als 'Cordon', 'Clan' of 'Zuidflank'. Op maandagavond staan er om 20.40 uur steevast internationale misdaadreeksen gepland. De zender start op 2 maart met 'Snowfall', de misdaadreeks waarvan landgenoten Adil El Arbi en Bilall Fallah de eerste afleveringen hebben geregisseerd.

Dinsdag- en woensdagavond zijn voor Walter Presents: Walter Iuzzolino, een gepassioneerde Italiaanse dramafan, gaat wereldwijd op zoek naar de beste niet-Engelstalige fictiereeksen. De actiethriller 'Fugitives', een Chileense HBO-reeks, en de Argentijnse titel 'The Cleaning Lady' bijten de spits af in de eerste week. Op donderdag zijn er actiereeksen, met de Amerikaanse 'SWAT' bij de start. Op vrijdagavond staan fantasy- en horrorreeksen op de agenda, met als eerste de Amerikaanse horrorreeks 'Blood Drive'.

In het weekend is er een portie drama. CAZ 2 start op zaterdag 7 maart met een 'Dawson's Creek'-marathon. Het weekend wordt op zondag afgesloten met een filmthriller, gevolgd bij de start door de Amerikaanse comedy/dramareeks 'Girlfriends’ Guide To Divorce'.

VTM KIDS en VTM KIDS Jr. smelten samen tot één lineaire zender: VTM KIDS

CAZ 2 neemt het lineaire signaal over van VTM KIDS Jr. De kijkers van VTM KIDS Jr. kunnen vanaf 2 maart terecht op VTM KIDS dat programma’s van VTM KIDS Jr. overneemt. Ook het populaire VTM KIDS-blok bij VTM blijft een belangrijke. Daarnaast wordt het online aanbod van kinderprogramma’s op VTM GO uitgebreid. Kinderen kijken namelijk steeds meer online: zo haalt het kinderaanbod op VTM GO  maandelijks meer dan 1 miljoen views. Dankzij een samenwerking met Nickelodeon en Nick Jr. wordt het aanbod op VTM GO uitgebreid met titels zoals Spongebob, Henry Danger en Paw Patrol.

CAZ 2 is te vinden op kanaal 23 (Telenet), kanaal 18 (Proximus) en kanaal 19 (Orange).
Antwoord
#20
van Tv Vlaanderen is er geen sprake  Confused
dat word daar nog een probleem met Kanaal Z die de uren overneemt van VTM Kids JR in de nacht.

Citaat:Elke dag Vlaamse en internationale series. Voor het eerst zijn ook de Walter Presents-series - tot nu toe enkel online te bekijken via VTM GO - op een lineaire zender te zien. CAZ 2 brengt ook reeksen als Clan, Cordon en Mr. Robot, vaak met verschillende afleveringen op één avond na elkaar. De zender richt zich op liefhebbers van fictie en koppels die zich samen laten meeslepen in films en series uit binnen- en buitenland.
Maandag misdaad, dinsdag & woensdag Walter Presents, donderdag actie, vrijdag fantasy & horror, drama in het weekend
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)