Wat denken jullie over de nieuwe whoppa/whop?
#1
Alle info via telenet homepage of
http://telenet.be/nl/alles-in-een/whop
http://telenet.be/nl/alles-in-een/whoppa

Het zou niet meer mogen kosten. echter voor fibernet 60 wordt whop: niet langer FUP maar 100GB
fibernet 100 ==> whoppa is volgens mij dus flink duurder.

Jan
Jan
Antwoord
#2
Telenet en goedkoper zijn da bestaat niet bij hen das een feit of ge krijgt minder voor je geld.

Dat ene vind ik veel geld en je hebt slechts 100GB per maand??? Wat outbollig gedoe is me dat alweer zeg? Nee, dit is alleen goed voor de mensen die alleen eens snel surfen of iets willen opzoeke maar voor de meeste is dit niks waard.

En dat andere heb je maar 4mbps upload??? omg zeg.

Voor mij niks beters dus Wink.
Antwoord
#3
Ik heb business L er word hier nikske omgezet Smile.
Antwoord
#4
(26-06-2013, 07:57)natte schreef:
(25-06-2013, 20:08)apotheosis schreef: Telenet en goedkoper zijn da bestaat niet bij hen das een feit of ge krijgt minder voor je geld.

Dat ene vind ik veel geld en je hebt slechts 100GB per maand??? Wat outbollig gedoe is me dat alweer zeg? Nee, dit is alleen goed voor de mensen die alleen eens snel surfen of iets willen opzoeke maar voor de meeste is dit niks waard.

En dat andere heb je maar 4mbps upload??? omg zeg.

Voor mij niks beters dus Wink.

wordt automatisch omgezet
word NIET automatisch omgezet,
als je zelf niks veranderd dan blijf je uw oude abbo houden van uw shake dat je hebt.
Antwoord
#5
(28-06-2013, 00:17)master-magic schreef:
(26-06-2013, 07:57)natte schreef:
(25-06-2013, 20:08)apotheosis schreef: Telenet en goedkoper zijn da bestaat niet bij hen das een feit of ge krijgt minder voor je geld.

Dat ene vind ik veel geld en je hebt slechts 100GB per maand??? Wat outbollig gedoe is me dat alweer zeg? Nee, dit is alleen goed voor de mensen die alleen eens snel surfen of iets willen opzoeke maar voor de meeste is dit niks waard.

En dat andere heb je maar 4mbps upload??? omg zeg.

Voor mij niks beters dus Wink.

wordt automatisch omgezet
word NIET automatisch omgezet,
als je zelf niks veranderd dan blijf je uw oude abbo houden van uw shake dat je hebt.

Volgens mijn info worden de shakes met fibernet whoppa en wel automatisch. Echter de prijs blijft dezelfde

Jan
Jan
Antwoord
#6
We zullen het op ons eerst volgend factuur wel zien wie gelijk heeft.Word het vervangen dan is het zo,maar ik ga er zelf niets voor doen.Deze morgen zat er al een reclame folder in de bus van whoppa/whop,of hoe dat ding ook al noemd.Ik heb het nog niet eens bezien en het ligt reeds bij het papier,dus mij interesseert het niet veel.Waarom ze ook altijd zo een speciale namen moeten uitvinden blijft voor mij ook een raadsel.Maar ik denk dat ze eerder dingen naar de eerste plaats in de reclame campanje.Met hun king kong ging het toch ook goed.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)