Welke serie heb je onlangs gezien??????
#1
Welke serie heb je onlangs gezien op gewone tv of Prime Series of on demand????????
Antwoord
#2
Ik zal eens beginnen,
Heb zondagavond de eerste aflevering gezien van Reeks 3 van The Bridge,
het word weer een spannende leuke serie wekelijks.
Antwoord
#3
True detectives op BBC First.
Harde reële reeks over een dedectieve die het in zijn prive leven enorm hard heeft, aan de drank zit en zelf ook een beetje corrupt is.
Zijn oplossing is bijna nooit volgens het boekje maar dat maakt het net interessant.
Antwoord
#4
(28-09-2015, 21:42)kattaklop schreef: True detectives op BBC First.
Harde reële reeks over een dedectieve die het in zijn prive leven enorm hard heeft, aan de drank zit en zelf ook een beetje corrupt is.
Zijn oplossing is bijna nooit volgens het boekje maar dat maakt het net interessant.

al veel goed over gehoord,eens moeten bekijken.
Antwoord
#5
Ik volg al een paar jaren de Law and Order reeksen op 13TH STREET. (Special Victims Unit, Law and Order, Criminal intends, Law and Order UK...).
Spannende politie en gerechts reeksen.
En ook Flikken Maastricht op één is een goeie serie.
En de zonen van Van As op VTM is een leuke serie.
Alleen jammer van de vele onderbrekingen op 13th Street, waar je op een avond wel 10 keer of meer dezelfde reclame krijgt door je strot geduwd. Regelmatig neem ik de de feuilletons op en kan ik daarna de reclame gewoon doorspoelen. Om de 10 minuten is het bijna 5 tot 7 minuten reclame, pffffffff Angry Dit loopt echt de spuigaten uit...
Antwoord
#6
(29-09-2015, 22:11)Dreekes schreef: Ik volg al een paar jaren de Law and Order reeksen op 13TH STREET. (Special Victims Unit, Law and Order, Criminal intends, Law and Order UK...).
Spannende politie en gerechts reeksen.
En ook Flikken Maastricht op één is een goeie serie.
En de zonen van Van As op VTM is een leuke serie.
Alleen jammer van de vele onderbrekingen op 13th Street, waar je op een avond wel 10 keer of meer dezelfde reclame krijgt door je strot geduwd. Regelmatig neem ik de de feuilletons op en kan ik daarna de reclame gewoon doorspoelen. Om de 10 minuten is het bijna 5 tot 7 minuten reclame, pffffffff Angry Dit loopt echt de spuigaten uit...

dacht dat het smorgens langer duurde eer er reclame was,om de 20 minuten ofzoiets.
Antwoord
#7
al 2 weken na elkaar CSI Cyber gezien,
leuke serie in de reeks van CSI maar nu heeft het met pc's en hackers te maken met misdaad verhaal.
1ste aflevering ging over een baby dat gestolen was doordat ze de babyfoon gehackt hadden (babyfoon met camera),enz.
2de aflevering ging over een 8 baan dat overkop gaat,en op het einde moest die stoppen en 2de reeks karretjes reed op de eerste in omdat het pc systeem gehackt was.
maar je moet het zien,leuke serie voor wie houd van zo thema serie.
Antwoord
#8
Ik volg de series op bbc first zoals the interceptor, life of crime.Het zijn allemaal politieseries zoals er 13 in een dozijn zijn, maar ja ik zie die nu eenmaal graag het is dan ook britse kwaliteit.
Antwoord
#9
(01-10-2015, 10:29)tontol36 schreef: Ik volg de series op bbc first zoals the interceptor, life of crime.Het zijn allemaal politieseries zoals er 13 in een dozijn zijn, maar ja ik zie die nu eenmaal graag het is dan ook britse kwaliteit.

geen probleem,is altijd leuk om wat dingen te leren kennen dat je nog niet kent via zo een topic.
Antwoord
#10
The Leftovers Serie2 Afl1 gezien en moet zeggen,ik kende de serie niet en ben benieuwd naar het vervolg waar de dochter is en haar 2 vriendinnen na de aardbeving.
het water in het meer was weg en de kids ook.spaaaaaaaneeeeeeeeeeeeeend Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)