Welke serie heb je onlangs gezien??????
#21
(29-11-2015, 19:20)natte schreef:
(29-11-2015, 17:35)tontol36 schreef:
(28-11-2015, 17:58)natte schreef: deze avond genk gent mijn zoontje komt op

D'as een héél mooie en boeiende serie !!!!

ja hee was pilootaflevering. we hebben het 8x bekeken. jammer dat die serie niet verder gaat. was trouwens dramaserie want gent won

Wat heeft dit nog met series te maken,
Niks dus want sport is geen tv serie dat op alle zenders kan bekeken worden in alle landen.
Antwoord
#22
Momenteel volg ik Wayward Pines Op Fox. Valt zeer goed mee. Mysterieus :-)

Nog iemand die deze reeks kent ?
Antwoord
#23
(20-12-2015, 19:48)Kris schreef: Momenteel volg ik Wayward Pines Op Fox. Valt zeer goed mee. Mysterieus :-)

Nog iemand die deze reeks kent ?

ik,kheb ze op bluray gekregen van iemand,alle 10 afleveringen van serie 1,
je gaat nog verschieten van hoe ze daar komen in het stadje en wat de reden is,
zit goed in elkaar.
ben ze allemaal aan het bekijken,
begin aan aflevering 7 nu Tongue
Antwoord
#24
(20-12-2015, 23:35)master-magic schreef:
(20-12-2015, 19:48)Kris schreef: Momenteel volg ik Wayward Pines Op Fox. Valt zeer goed mee. Mysterieus :-)

Nog iemand die deze reeks kent ?

ik,kheb ze op bluray gekregen van iemand,alle 10 afleveringen van serie 1,
je gaat nog verschieten van hoe ze daar komen in het stadje en wat de reden is,
zit goed in elkaar.
ben ze allemaal aan het bekijken,
begin aan aflevering 7 nu Tongue

Ja, is echt spannend en zeer goed gemaakt. Eerste 2 afleveringen gezien en ik kan echt bijna niet wachten naar de volgende aflevering. Momenteel vind ik het een sterke reeks.

Moest ik ze ook op bluray hebben, ik denk dat ik ze allemaal uitkijk in 1 keer. :-)
Veel plezier Master Magic !!!
Antwoord
#25
(20-12-2015, 23:39)Kris schreef:
(20-12-2015, 23:35)master-magic schreef:
(20-12-2015, 19:48)Kris schreef: Momenteel volg ik Wayward Pines Op Fox. Valt zeer goed mee. Mysterieus :-)

Nog iemand die deze reeks kent ?

ik,kheb ze op bluray gekregen van iemand,alle 10 afleveringen van serie 1,
je gaat nog verschieten van hoe ze daar komen in het stadje en wat de reden is,
zit goed in elkaar.
ben ze allemaal aan het bekijken,
begin aan aflevering 7 nu Tongue

Ja, is echt spannend en zeer goed gemaakt. Eerste 2 afleveringen gezien en ik kan echt bijna niet wachten naar de volgende aflevering. Momenteel vind ik het een sterke reeks.

Moest ik ze ook op bluray hebben, ik denk dat ik ze allemaal uitkijk in 1 keer. :-)
Veel plezier Master Magic !!!

thx,ben ze ook aan uitkijken in 1 keer,al paar uur bezig,
is zo beetje twin peaks achtige sfeer,alleen veel meer SF in,maar vertel al teveel hahahahahahaha.
en dat voor een serie van 2014,hoop dat er nog een vervolg komt ofzo.
Serie 2 over het volk in dat afgeschermd stadje.
ga al een spoiler geven,de meneer burke word sherrif Wink
Antwoord
#26
en na het schrijven eens opgezocht,er komt een 2de serie in 2016 whoehoeeew,
ben wat super blij,
een aanrader,volgens IMDB een 7/10

http://www.imdb.com/title/tt2618986/
Antwoord
#27
(20-12-2015, 23:58)master-magic schreef: en na het schrijven eens opgezocht,er komt een 2de serie in 2016 whoehoeeew,
ben wat super blij,
een aanrader,volgens IMDB een 7/10

http://www.imdb.com/title/tt2618986/

Ja, ook al gelezen. En idd tot wat ik tot nu toe heb gezien, moet er gewoon een 2de seizoen komen.

Niet teveel Spoilers weggeven hé :-)

Hoe spannend het wel is.....Zoals het einde van aflevering 2, waar Beverly de keel werd overgesneden door sheriff Pope en het volk van Wayward Pines staat gewoon toe te kijken. Jeezes, echt weerzinwekkend.
Antwoord
#28
[Ja, ook al gelezen. En idd tot wat ik tot nu toe heb gezien, moet er gewoon een 2de seizoen komen.

Niet teveel Spoilers weggeven hé :-)

Hoe spannend het wel is.....Zoals het einde van aflevering 2, waar Beverly de keel werd overgesneden door sheriff Pope en het volk van Wayward Pines staat gewoon toe te kijken. Jeezes, echt weerzinwekkend.
[/quote]

En nu ga ik niets meer vertellen Blush Ik kan het gewoon aan iedereen aanraden om te kijken. Of de reeks te kopen of misschien volgend jaar eens te huren. Misschien binnenkort ook beschikbaar bij de series bij Play More.
Antwoord
#29
net op bbc first de 2 eerste afleveringen gezien van odyssey, d'as ook ni mis.
Antwoord
#30
Om geen enkele aflevering over de slaan van de verschillende series op de verschillende zenders neem ik die series op.Nu heb ik al enkele malen ondervonden dat op bbc first er regelmatig geluids storingen voorkomen wat wel vervelend is, een soort hakkelen, nog iemand zoiets ondervonden?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)