Welke serie heb je onlangs gezien??????
#41
(24-01-2016, 13:26)Dreekes schreef: Ben momenteel aan het kijken naar de serie : de elfde van de elfde op één en ik moet zeggen dat het een goede serie is ! De moeite waard met de aankomende carnavalperiode! Er spelen veel bekende Vlaamse acteurs in mee.
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering van Coppers van vtm bekeken. Dit valt ook goed mee. Ik ga zeker verder kijken naar deze politieserie.
IK heb ook nog Flikken Rotterdam afleveringen te bekijken van NPO1. Misschien ga ik daar vanavond eens naar kijken. Tongue

De elfde van de elfde en Coppers volg ik ook.
Dokter Deen volg ik ook, Flikken Rotterdam nog niet maar misschien zal ik ook die bekijken.
Antwoord
#42
(24-01-2016, 18:56)natte schreef:
(24-01-2016, 13:26)Dreekes schreef: Ben momenteel aan het kijken naar de serie : de elfde van de elfde op één en ik moet zeggen dat het een goede serie is ! De moeite waard met de aankomende carnavalperiode! Er spelen veel bekende Vlaamse acteurs in mee.
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering van Coppers van vtm bekeken. Dit valt ook goed mee. Ik ga zeker verder kijken naar deze politieserie.
IK heb ook nog Flikken Rotterdam afleveringen te bekijken van NPO1. Misschien ga ik daar vanavond eens naar kijken. Tongue

die 11van de elf is dat een nederlandse of vlaamse serie

Vlaams op 1 elke zondagavond of op ketnet voor wie slechtziend is.
Antwoord
#43
(24-01-2016, 19:24)master-magic schreef:
(24-01-2016, 18:56)natte schreef:
(24-01-2016, 13:26)Dreekes schreef: Ben momenteel aan het kijken naar de serie : de elfde van de elfde op één en ik moet zeggen dat het een goede serie is ! De moeite waard met de aankomende carnavalperiode! Er spelen veel bekende Vlaamse acteurs in mee.
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering van Coppers van vtm bekeken. Dit valt ook goed mee. Ik ga zeker verder kijken naar deze politieserie.
IK heb ook nog Flikken Rotterdam afleveringen te bekijken van NPO1. Misschien ga ik daar vanavond eens naar kijken. Tongue

die 11van de elf is dat een nederlandse of vlaamse serie

Vlaams op 1 elke zondagavond of op ketnet voor wie slechtziend is.

Correctie: voor slechtzienden op één+ op het kanaal van Ketnet maar dan in SD.
Antwoord
#44
(24-01-2016, 22:14)apestaart12 schreef:
(24-01-2016, 19:24)master-magic schreef:
(24-01-2016, 18:56)natte schreef:
(24-01-2016, 13:26)Dreekes schreef: Ben momenteel aan het kijken naar de serie : de elfde van de elfde op één en ik moet zeggen dat het een goede serie is ! De moeite waard met de aankomende carnavalperiode! Er spelen veel bekende Vlaamse acteurs in mee.
Ik heb gisteren ook de eerste aflevering van Coppers van vtm bekeken. Dit valt ook goed mee. Ik ga zeker verder kijken naar deze politieserie.
IK heb ook nog Flikken Rotterdam afleveringen te bekijken van NPO1. Misschien ga ik daar vanavond eens naar kijken. Tongue

die 11van de elf is dat een nederlandse of vlaamse serie

Vlaams op 1 elke zondagavond of op ketnet voor wie slechtziend is.

Correctie: voor slechtzienden op één+ op het kanaal van Ketnet maar dan in SD.

Op satelliet is het enkel de naam ketnet dat ik zie staan.
Antwoord
#45
Citaat:
Citaat:
Citaat:ik,kheb ze op bluray gekregen van iemand,alle 10 afleveringen van serie 1,
je gaat nog verschieten van hoe ze daar komen in het stadje en wat de reden is,
zit goed in elkaar.
ben ze allemaal aan het bekijken,
begin aan aflevering 7 nu Tongue

Ja, is echt spannend en zeer goed gemaakt. Eerste 2 afleveringen gezien en ik kan echt bijna niet wachten naar de volgende aflevering. Momenteel vind ik het een sterke reeks.

Moest ik ze ook op bluray hebben, ik denk dat ik ze allemaal uitkijk in 1 keer. :-)
Veel plezier Master Magic !!!

thx,ben ze ook aan uitkijken in 1 keer,al paar uur bezig,
is zo beetje twin peaks achtige sfeer,alleen veel meer SF in,maar vertel al teveel hahahahahahaha.
en dat voor een serie van 2014,hoop dat er nog een vervolg komt ofzo.
Serie 2 over het volk in dat afgeschermd stadje.
ga al een spoiler geven,de meneer burke word sherrif Wink

Eindelijk nu ook het volledige 1ste seizoen gezien en yep Wayward Pines is zeer goed. Wel speciaal einde, dus ik kijk al uit naar 2de seizoen. Zou beginnen in de zomer 2016.
Antwoord
#46
kijk al uit naar vervolg
Antwoord
#47
(11-02-2016, 23:25)master-magic schreef: kijk al uit naar vervolg

Met trapped en modus weer 2 fijne scandinavische seriies gezien.
Antwoord
#48
Ik volg opnieuw Flikken Maastricht op één. Goede serie ! Shy
Antwoord
#49
(08-05-2016, 13:28)natte schreef: is dit heruitzending of nieuwe afleveringen? ferm poeskens

Zijn nieuwe afleveringen.
Antwoord
#50
(08-05-2016, 13:50)Dreekes schreef:
(08-05-2016, 13:28)natte schreef: is dit heruitzending of nieuwe afleveringen? ferm poeskens

Zijn nieuwe afleveringen.

Op één wordt het 8ste seizoen uitgezonden terwijl op NPO 1 het 10de seizoen werd uitgezonden.
Flikken Maastricht zal in totaal 12 seizoenen bevatten en waarschijnlijk zal het 12de seizoen ook de laatste zijn, alleszins 2 meer dan Flikken (Gent), die bevatte 10 seizoenen, die serie volg ik opnieuw via Netflix.
Onlangs werd op NPO 1 het 1ste seizoen van Flikken Rotterdam uitgezonden en die heb ik volledig uitgekeken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)