Welke serie heb je onlangs gezien??????
#61
(06-06-2016, 22:01)Kris schreef:
(21-05-2016, 20:21)master-magic schreef: vanaf 9 juni start 2de seizoen van wayward pines op fox nl,ben benieuwd of belgie ook volgt.
super serie.


Goed nieuws, vanaf nu donderdag 09 juni ook ook Fox vanaf 22.30u !!!!!

klopt,merk dat nl en be versie grotendeels gelijkloopt voor nieuwe producties.
kan ze dus dubbel opnemen voor als er 1 van de 2 niet opneemt.
Antwoord
#62
Springvloed een scandinavische serie dat zich rond een moordzaak van 25 jaar geleden afspeelt van een vrouw dat vermoord is tijdens dat het springvloed was.
Dat is een fenomeen dat zich voordoet als de zon en de maan op dezelfde lijn liggen van de aarde.
Heb de eerste aflevering gezien op film1 action en omdat die series gelijk lopen meestal met prime series zal deze wel getoond worden of al getoond worden.
Vind het een aanrader.
Antwoord
#63
Ik heb gisteren naar Marseille gekeken via Netflix met Gérard Depardieu in de hoofdrol, hierin speelt hij de rol van de burgemeester van die stad.
Die serie is heel goed en ik zal zeker verder kijken naar die serie.
Antwoord
#64
(16-06-2016, 07:23)natte schreef: heb jij nog altijd film1 pakket bravo master

ja voor de beeldkwaliteit moeten we het niet doen he Wink
spelen soms nog goeie films op en series,maar is ook veel verminderd.
de nederlandse films maakt het verschil en met orange binnenkort en geen filmzenders is dat nog goeie vervanging.
Antwoord
#65
(16-06-2016, 13:58)natte schreef: amaai doet hij nog altijd mee! Hij is echt een oude Galier!

een goeie franse acteur he Wink
zie wel nog een nieuwe asterix en obelix film komen met hem.
Antwoord
#66
Momenteel kijk ik naar Auwch_ die op VIER wordt uitgezonden, het is wel een komische serie en anders, het hoeft tenslotte niet altijd een top serie zoals "Game of thrones" of "House of cards" te zijn.
En voor Natte, Anneke De Keersmaeker speelt ook mee in die serie.  Tongue
Antwoord
#67
(31-07-2016, 08:58)apestaart12 schreef: Momenteel kijk ik naar Auwch_ die op VIER wordt uitgezonden, het is wel een komische serie en anders, het hoeft tenslotte niet altijd een top serie zoals "Game of thrones" of "House of cards" te zijn.
En voor Natte, Anneke De Keersmaeker speelt ook mee in die serie.  Tongue


Niet zo echt komisch maar wel leuk om te zien,doen veel bekende in mee en de onderwerpen zijn meestal wat je niet snel verwacht.
Soms gedurfd.
Antwoord
#68
Sinds vorige week loopt er op canvas op zaterdagavond een belgische serie genre thriller, een serie die niet moet onderdoen voor de buitenlandse. Ik mag deze serie zeker smaken.
Antwoord
#69
(14-10-2016, 16:05)tontol36 schreef: Sinds vorige week loopt er op canvas op zaterdagavond een belgische serie genre thriller, een serie die niet moet onderdoen voor de buitenlandse. Ik mag deze serie zeker smaken.

hoe noemt die????
Antwoord
#70
La treve
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)