Wijziging naam Brava
#1
Vanaf 27 februari 2019 krijgt Brava een nieuwe naam: Stingray Classica, de zender zit in het Entertainmentpakket: basisaanbod
Antwoord
#2
is omdat ze de zender Brava stopzetten en de zender Classica nu aan alle providers doorgeven die brava hadden, bij M7 de hoofdeigenaars van Tv Vlaanderen en Telesat en Canal Digitaal hebben ze beide zenders ook al tijdje in hun aanbod, met Brava vervalt deze daar ook.
het aanbod zal lichtjes verschillen....
was op https://tv-digitaal.info/Thread-Stingray...ight=Brava
ook al sprake van vorige maand dat dit ging toegepast worden bij alle aanbieders.
Antwoord
#3
Eens benieuwd of deze zender in HD zal worden doorgegeven.
Antwoord
#4
(24-02-2019, 11:32)natte schreef:
(24-02-2019, 01:28)koendevos schreef: Vanaf 27 februari 2019 krijgt Brava een nieuwe naam: Stingray Classica, de zender zit in het Entertainmentpakket: basisaanbod

koen master zal je dat wel eens uitleggen

waarom denk je dat dat nodig zou zijn???
Antwoord
#5
(25-02-2019, 08:28)natte schreef: allemaal verwarrend he, cultuur dan brava nu classica. master heeft dit ergens al eens bericht voor de satters

Is nog steeds brava 3/03
Antwoord
#6
Iemand ook al opgevallen, dat deze zender Stingray Classica nu ook in HD is bij Telenet (kanaal 50) ?
Ik zie dit daar er bij de programma info op mijn tv "HD" staat, en de beeldkwaliteit al stukken beter is dan vroeger.
Ook het logo is nu verandert in Stingray Classica. Shy
Antwoord
#7
(22-05-2019, 21:06)Dreekes schreef: Iemand ook al opgevallen, dat deze zender Stingray Classica nu ook in HD is bij Telenet (kanaal 50) ?
Ik zie dit daar er bij de programma info op mijn tv "HD" staat, en de beeldkwaliteit al stukken beter is dan vroeger.
Ook het logo is nu verandert in Stingray Classica.  Shy

hier nochtans nog SD hoor bij Telenet  Huh
Antwoord
#8
(22-05-2019, 21:06)Dreekes schreef: Iemand ook al opgevallen, dat deze zender Stingray Classica nu ook in HD is bij Telenet (kanaal 50) ?
Ik zie dit daar er bij de programma info op mijn tv "HD" staat, en de beeldkwaliteit al stukken beter is dan vroeger.
Ook het logo is nu verandert in Stingray Classica.  Shy

Tja, ik weet het ook niet precies, maar het beeld is nu veel zuiverder. En als ik op programma info kijk bij mijn SONY tv dan zie ik "HD" in zo'n vierkantje staan. Misschien kan iemand dat zien of het wel effectief in HD is ? Jammer dat Telenet daarover geen info geeft.
Of misschien werd deze zender opgewaardeerd naar HD ?
Antwoord
#9
(22-05-2019, 22:18)Dreekes schreef:
(22-05-2019, 21:06)Dreekes schreef: Iemand ook al opgevallen, dat deze zender Stingray Classica nu ook in HD is bij Telenet (kanaal 50) ?
Ik zie dit daar er bij de programma info op mijn tv "HD" staat, en de beeldkwaliteit al stukken beter is dan vroeger.
Ook het logo is nu verandert in Stingray Classica.  Shy

Tja, ik weet het ook niet precies, maar het beeld is nu veel zuiverder. En als ik op programma info kijk bij mijn SONY tv dan zie ik "HD" in zo'n vierkantje staan. Misschien kan iemand dat zien of het wel effectief in HD is ? Jammer dat Telenet daarover geen info geeft.
Of misschien werd deze zender opgewaardeerd naar HD ?

hier geeft hij die zender nog steeds weer in SD.
krijg geen HD logo op mijn ontvanger zoals bij andere zenders die wel HD zijn zoals bv Eurosport1 HD.
Antwoord
#10
(23-05-2019, 11:40)natte schreef:
(22-05-2019, 21:06)Dreekes schreef: Iemand ook al opgevallen, dat deze zender Stingray Classica nu ook in HD is bij Telenet (kanaal 50) ?
Ik zie dit daar er bij de programma info op mijn tv "HD" staat, en de beeldkwaliteit al stukken beter is dan vroeger.
Ook het logo is nu verandert in Stingray Classica.  Shy

heb dat niet meer back to the basic

Die zender zit in basis Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)