Zender van de maand februari
#11
Nat Geo Wild, het dierenkanaal van National Geographic, biedt alle kijkers in januari de kans op een reis naar het leeuwenreservaat van leeuwenfluisteraar Kevin Richardson in Zuid-Afrika. De zender doopt januari om tot Big Cat Month. De gehele programmering staat in het teken van grote katachtigen zoals tijgers, cheeta’s, jaguars en leeuwen. Nat Geo Wild zet zich in voor deze dieren via het Big Cats Initiative.

Zender van de Maand

Nat Geo Wild is in januari gratis te zien bij CanalDigitaal.
Mits update op je kaart
Antwoord
#12
(04-01-2018, 13:02)natte schreef: mooie zender hopelijk blijft hij

zit al in het basisHD aanbod, dus je kan die sowieso blijven bekijken Tongue
Antwoord
#13
(04-01-2018, 16:20)natte schreef:
(04-01-2018, 15:13)master-magic schreef:
(04-01-2018, 13:02)natte schreef: mooie zender hopelijk blijft hij

zit al in het basisHD aanbod, dus je kan die sowieso blijven bekijken Tongue
das dan toch anders dan voorzien

ja velen weten dat waarschijnlijk niet en zien dan dat ze die kunnen kijken,
ik heb hem alvast toch in mijn basis HD pakket zitten of zou ik een uitzondering zijn weer hahahaha
Antwoord
#14
Een nieuw jaar, een nieuw autosportseizoen! Daarom is de zender Auto Motor und Sport in januari de zender van de maand bij Canal Digitaal. Met de zender van de maand zie je de gehele maand gratis een zender uit een ander zenderpakket dan het Basis HD-pakket. Op Auto Motor und Sport kun je de hele dag terecht voor tests met nieuwe auto’s en worden deze wagens over een snelle ronde op de proef gesteld in Fast Lap. Je vindt Auto Motor und Sport op kanaal 37.

Auto Motor und Sport kijktips

Auto Motor und Sport is de zender van het gerenommeerde Duitse autoblad Auto, Motor und Sport. De nieuwe zender van de maand trapt het jaar af met een gids die dag en nacht gevuld is. De Duitstalige zender test allerlei soorten auto’s. Niet alleen de snelste sportwagens, maar ook gezinsauto’s en wagens uit het goedkopere segment.
Antwoord
#15
(10-01-2018, 19:02)natte schreef: zit wel weer in hoogste pakket

je kan maand gratis kijken Wink dus waarom klagen dat in hoogste pakket zit,
is in Duits ook, kijk er maandje naar en profiteer er van Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)