Zenderaanpassingen Telenet december 2020 en januari 2021
#11
(12-12-2020, 17:13)master-magic schreef:
(12-12-2020, 17:09)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 16:48)master-magic schreef:
(12-12-2020, 16:40)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 15:49)master-magic schreef:
(12-12-2020, 15:40)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 03:35)master-magic schreef:
(12-12-2020, 02:08)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 00:39)koendevos schreef: zo gaat het snel, nog 3 zenders weg

En weeral 2 zenders uit een betaal pakket, waarvoor weerom niets in de plaats !

vrees dat deze zenders te duur zijn en weinig worden bekeken,
Discovery World was hier al gemeld, die stopt er zelf mee in de Benelux en in andere landen ook.
Spike zal te weinig bekeken worden, en Extreme sports zal te duur zijn voor de aantal kijkers dat deze nog kijken,
zo wordt play more ook weer 2 zenders minder, discovery is dus duurder geworden zoals ik al zei Wink

Inderdaad, voor mij persoonlijk is dat geen gemis dat deze 3 zenders verdwijnen en ik denk dat dit ook bij velen zo zal zijn.
Ik kan niet zeggen dat ik daar al eens ooit een half uurtje naar gekeken heb...
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat die "spookzender" Fashion tv (kanaal 550) op de kabel blijft doen! Dit kanaal staat steeds op zwart om zich te abonneren, maar men kan zich daar niet op abonneren! (is een zender van een oud pluspakket). Als die er toch op blijft, waarom dan dit kanaal niet open zetten voor de weinige liefhebbers van mode ??? Anders heeft die geen nut !

zit die niet nog in Brussel op de kabel of in Limburg ????? en dat ze de MUX gebruiken voor die regio's.

Misschien, het zal wel een reden hebben vermoed ik dat die nog steeds plaats in neemt.  Bij Proximus is deze zender wel open te bekijken, dat zie ik bij mijn kapper, die deze zender aan heeft staan in zijn kapsalon, als achtergrond. je kan ondertussen een mode défilé bekijken, haha

in Hasselt Limburg zit Fashion nog op de kabel in het aanbod, net eens gecheckt op postcode en in Brussel ook nog.
was zoals ik dacht dus, nog beschikbaar in deze regio's en daarom nog op de kabel.
als ik dan online zoek op bv gent 9000 dan staat die ook nog in de lijst, dan klopt ofwel de lijst niet online ofwel is er een fout bij telenet dat ze deze nog aanbieden maar de codering er van niet werkt voor alle klanten.
zou telenet er wel van weten vraag ik me op den duur af.

Misschien eens de vraag stellen aan iemand bij Telenet via een of andere weg of forum.

heb deze al gesteld op het forum van telenet waar ik ook bij de mods zit Wink
is al 5 jaar geleden bevestigd dat deze niet meer aangeboden wordt maar op hun site bij zenderaanbod met de logo's wordt hij wel nog getoond, dus denk ofwel een fout bij telenet ofwel is die nog te zien in Brussel en Limburg.
is een speciaal geval alvast.

Bedankt voor de info master!
Antwoord
#12
Spike is bij PX een deelkanaal met nickelodeon. Paar jaar geleden heeft Spike het avondblok voor zijn rekening genomen. Spike is een merk van ViacomCBS maar is in andere delen van de wereld vervangen door het merk Paramount Network. Komt Paramount Network dan in de plaats of wordt nickelodeon weer een 24 uur kanaal? Anderzijds, ViacomCBS wil ook in Europa zijn streamingdienst Paramount+ lanceren. Ik dacht niet dat de Benelux bij hun plannen zaten, maar misschien is dat toch een voorbode?
Antwoord
#13
(12-12-2020, 17:13)master-magic schreef:
(12-12-2020, 17:09)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 16:48)master-magic schreef:
(12-12-2020, 16:40)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 15:49)master-magic schreef:
(12-12-2020, 15:40)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 03:35)master-magic schreef:
(12-12-2020, 02:08)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 00:39)koendevos schreef: zo gaat het snel, nog 3 zenders weg

En weeral 2 zenders uit een betaal pakket, waarvoor weerom niets in de plaats !

vrees dat deze zenders te duur zijn en weinig worden bekeken,
Discovery World was hier al gemeld, die stopt er zelf mee in de Benelux en in andere landen ook.
Spike zal te weinig bekeken worden, en Extreme sports zal te duur zijn voor de aantal kijkers dat deze nog kijken,
zo wordt play more ook weer 2 zenders minder, discovery is dus duurder geworden zoals ik al zei Wink

Inderdaad, voor mij persoonlijk is dat geen gemis dat deze 3 zenders verdwijnen en ik denk dat dit ook bij velen zo zal zijn.
Ik kan niet zeggen dat ik daar al eens ooit een half uurtje naar gekeken heb...
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat die "spookzender" Fashion tv (kanaal 550) op de kabel blijft doen! Dit kanaal staat steeds op zwart om zich te abonneren, maar men kan zich daar niet op abonneren! (is een zender van een oud pluspakket). Als die er toch op blijft, waarom dan dit kanaal niet open zetten voor de weinige liefhebbers van mode ??? Anders heeft die geen nut !

zit die niet nog in Brussel op de kabel of in Limburg ????? en dat ze de MUX gebruiken voor die regio's.

Misschien, het zal wel een reden hebben vermoed ik dat die nog steeds plaats in neemt.  Bij Proximus is deze zender wel open te bekijken, dat zie ik bij mijn kapper, die deze zender aan heeft staan in zijn kapsalon, als achtergrond. je kan ondertussen een mode défilé bekijken, haha

in Hasselt Limburg zit Fashion nog op de kabel in het aanbod, net eens gecheckt op postcode en in Brussel ook nog.
was zoals ik dacht dus, nog beschikbaar in deze regio's en daarom nog op de kabel.
als ik dan online zoek op bv gent 9000 dan staat die ook nog in de lijst, dan klopt ofwel de lijst niet online ofwel is er een fout bij telenet dat ze deze nog aanbieden maar de codering er van niet werkt voor alle klanten.
zou telenet er wel van weten vraag ik me op den duur af.

Misschien eens de vraag stellen aan iemand bij Telenet via een of andere weg of forum.

heb deze al gesteld op het forum van telenet waar ik ook bij de mods zit Wink
is al 5 jaar geleden bevestigd dat deze niet meer aangeboden wordt maar op hun site bij zenderaanbod met de logo's wordt hij wel nog getoond, dus denk ofwel een fout bij telenet ofwel is die nog te zien in Brussel en Limburg.
is een speciaal geval alvast.

Niets alleen logo , die bolt hier nog gewoon op de kabel . Wij Limburgers mogen iets meer he , hahahaha
Antwoord
#14
(14-12-2020, 00:09)chukky2 schreef:
(12-12-2020, 17:13)master-magic schreef:
(12-12-2020, 17:09)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 16:48)master-magic schreef:
(12-12-2020, 16:40)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 15:49)master-magic schreef:
(12-12-2020, 15:40)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 03:35)master-magic schreef:
(12-12-2020, 02:08)Dreekes schreef:
(12-12-2020, 00:39)koendevos schreef: zo gaat het snel, nog 3 zenders weg

En weeral 2 zenders uit een betaal pakket, waarvoor weerom niets in de plaats !

vrees dat deze zenders te duur zijn en weinig worden bekeken,
Discovery World was hier al gemeld, die stopt er zelf mee in de Benelux en in andere landen ook.
Spike zal te weinig bekeken worden, en Extreme sports zal te duur zijn voor de aantal kijkers dat deze nog kijken,
zo wordt play more ook weer 2 zenders minder, discovery is dus duurder geworden zoals ik al zei Wink

Inderdaad, voor mij persoonlijk is dat geen gemis dat deze 3 zenders verdwijnen en ik denk dat dit ook bij velen zo zal zijn.
Ik kan niet zeggen dat ik daar al eens ooit een half uurtje naar gekeken heb...
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is wat die "spookzender" Fashion tv (kanaal 550) op de kabel blijft doen! Dit kanaal staat steeds op zwart om zich te abonneren, maar men kan zich daar niet op abonneren! (is een zender van een oud pluspakket). Als die er toch op blijft, waarom dan dit kanaal niet open zetten voor de weinige liefhebbers van mode ??? Anders heeft die geen nut !

zit die niet nog in Brussel op de kabel of in Limburg ????? en dat ze de MUX gebruiken voor die regio's.

Misschien, het zal wel een reden hebben vermoed ik dat die nog steeds plaats in neemt.  Bij Proximus is deze zender wel open te bekijken, dat zie ik bij mijn kapper, die deze zender aan heeft staan in zijn kapsalon, als achtergrond. je kan ondertussen een mode défilé bekijken, haha

in Hasselt Limburg zit Fashion nog op de kabel in het aanbod, net eens gecheckt op postcode en in Brussel ook nog.
was zoals ik dacht dus, nog beschikbaar in deze regio's en daarom nog op de kabel.
als ik dan online zoek op bv gent 9000 dan staat die ook nog in de lijst, dan klopt ofwel de lijst niet online ofwel is er een fout bij telenet dat ze deze nog aanbieden maar de codering er van niet werkt voor alle klanten.
zou telenet er wel van weten vraag ik me op den duur af.

Misschien eens de vraag stellen aan iemand bij Telenet via een of andere weg of forum.

heb deze al gesteld op het forum van telenet waar ik ook bij de mods zit Wink
is al 5 jaar geleden bevestigd dat deze niet meer aangeboden wordt maar op hun site bij zenderaanbod met de logo's wordt hij wel nog getoond, dus denk ofwel een fout bij telenet ofwel is die nog te zien in Brussel en Limburg.
is een speciaal geval alvast.

Niets alleen logo , die bolt hier nog gewoon op de kabel . Wij Limburgers mogen iets meer he , hahahaha

had al een voorgevoel dat die enkel voor Limburg nog op de kabel zat, en in Brussel waarschijnlijk ook nog waardoor die zender op een mux zit dat in Vlaanderen ook gebruikt wordt net zoals het compact signaal voor Brussel ook in Vlaanderen gezien wordt als naam maar geen zender op zit.
Antwoord
#15
(13-12-2020, 21:00)evebrussel schreef: Spike is bij PX een deelkanaal met nickelodeon. Paar jaar geleden heeft Spike het avondblok voor zijn rekening genomen. Spike is een merk van ViacomCBS maar is in andere delen van de wereld vervangen door het merk Paramount Network. Komt Paramount Network dan in de plaats of wordt nickelodeon weer een 24 uur kanaal? Anderzijds, ViacomCBS wil ook in Europa zijn streamingdienst Paramount+ lanceren. Ik dacht niet dat de Benelux bij hun plannen zaten, maar misschien is dat toch een voorbode?

Nickelodeon zal weer 24/24 komen zoals vroeger.
Antwoord
#16
(14-12-2020, 11:11)master-magic schreef:
(13-12-2020, 21:00)evebrussel schreef: Spike is bij PX een deelkanaal met nickelodeon. Paar jaar geleden heeft Spike het avondblok voor zijn rekening genomen. Spike is een merk van ViacomCBS maar is in andere delen van de wereld vervangen door het merk Paramount Network. Komt Paramount Network dan in de plaats of wordt nickelodeon weer een 24 uur kanaal? Anderzijds, ViacomCBS wil ook in Europa zijn streamingdienst Paramount+ lanceren. Ik dacht niet dat de Benelux bij hun plannen zaten, maar misschien is dat toch een voorbode?

Nickelodeon zal weer 24/24 komen zoals vroeger.

En wat denk je met de spike 24/24 bij canaldigitaal?  Die zenden veel oude film uit daar.
Antwoord
#17
(14-12-2020, 11:18)chukky2 schreef:
(14-12-2020, 11:11)master-magic schreef:
(13-12-2020, 21:00)evebrussel schreef: Spike is bij PX een deelkanaal met nickelodeon. Paar jaar geleden heeft Spike het avondblok voor zijn rekening genomen. Spike is een merk van ViacomCBS maar is in andere delen van de wereld vervangen door het merk Paramount Network. Komt Paramount Network dan in de plaats of wordt nickelodeon weer een 24 uur kanaal? Anderzijds, ViacomCBS wil ook in Europa zijn streamingdienst Paramount+ lanceren. Ik dacht niet dat de Benelux bij hun plannen zaten, maar misschien is dat toch een voorbode?

Nickelodeon zal weer 24/24 komen zoals vroeger.

En wat denk je met de spike 24/24 bij canaldigitaal?  Die zenden veel oude film uit daar.

dat is Nederland, heeft niks met belgie te maken, de versie op satelliet is ook de Belgische versie van Nickelodeon/Spike.
spike slaat niet aan in belgie, zie anders geen verklaring voor het te stoppen.
is zoals die andere zender die is verdwenen, daar keek ook geen kat naar,
wij belgen zijn vastgeroest aan onze Vlaamse zenders en de nrs tot 10, andere zenders kijkt men nog amper.
ik zie veel mensen enkel vtm zenders kijken en de Vier en Vijf en Zes zenders en soms eens de regionale, al de rest is amper bekeken.
we zijn beetje verwend aan zenders vrees ik, de kleinere vallen er nu uit door weinig bekeken worden.
en er zullen er nog wegvallen in 2021.
Antwoord
#18
Master Magic, je zegt er kunnen nog zenders wegvallen en dat zou wel eens waar kunnen zijn: BBC 1 en BBC 2 zouden wel eens uit het aanbod van Telenet en Proximus verdwijnen en dat vanwege de Brexit.
Het Verenigd Koninkrijk is reeds vanaf 1/2/2020 geen EU lidstaat meer maar zit momenteel nog in de overgangsperiode waarin het land nog de EU regels moet volgen maar die periode loopt af op 31/12/2020 dus over een goeie 2 weken en het ziet er naar uit dat er geen akkoord zal zijn tussen UK en EU dus een harde Brexit dringt zich op en dus is het mogelijk dat de beide BBC zenders niet meer op het vaste land zal ontvangen kunnen worden.
Ik zeg niet dat dat zo zal zijn maar ik vrees er voor.
Antwoord
#19
(16-12-2020, 00:50)apestaart12 schreef: Master Magic, je zegt er kunnen nog zenders wegvallen en dat zou wel eens waar kunnen zijn: BBC 1 en BBC 2 zouden wel eens uit het aanbod van Telenet en Proximus verdwijnen en dat vanwege de Brexit.
Het Verenigd Koninkrijk is reeds vanaf 1/2/2020 geen EU lidstaat meer maar zit momenteel nog in de overgangsperiode waarin het land nog de EU regels moet volgen maar die periode loopt af op 31/12/2020 dus over een goeie 2 weken en het ziet er naar uit dat er geen akkoord zal zijn tussen UK en EU dus een harde Brexit dringt zich op en dus is het mogelijk dat de beide BBC zenders niet meer op het vaste land zal ontvangen kunnen worden.
Ik zeg niet dat dat zo zal zijn maar ik vrees er voor.

idd, is hier al in een topic aan bod geweest in maart ook, de radio zenders zullen ook vervallen dan van de BBC.
enkel BBC First en entertainment blijven omdat die een licentie hebben in Nederland.
Antwoord
#20
over spike in Vlaanderen, Viacom de eigenaar van spike heeft dit zelf beslist dat deze stopt in Vlaanderen.
Nickelodeon wordt dus weer 24/24 in Vlaanderen, zoals ik dus eerder zei, nu bevestigd door telenet.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)