Zenderaanpassingen sportkanalen Telenet vanaf Augustus 2020
#1
De Eleven Sports kanalen 1-2 en 3 krijgen nieuwe zendernummering vanaf 03-08-2020.
Eleven Sports 1 verhuisd van kanaal 212 naar 215. (Brussel 631)
Eleven sports 2 verhuisd van kanaal 213 naar 216. (Brussel 632)
Eleven Sports 3 verhuisd van kanaal 214 naar 217. (Brussel 633)
En VOO Sport 1 t/m 5 wordt niet meer uitgezonden vanaf 31-07-2020. (kanalen 720 t/m 724). ( Brussel 390 t/m 394)
Bron Telenet zenderaanpassingen
Antwoord
#2
deze nieuwe sport kanalen van eleven zaten er al een tijdje op de kabel, hier al gemeld en op een ander telenet forum Wink
Antwoord
#3
(02-08-2020, 15:36)master-magic schreef: deze nieuwe sport kanalen van eleven zaten er al een tijdje op de kabel, hier al gemeld en op een ander telenet forum Wink
Zijn geen nieuwe sportkanalan hé Master. Het zijn de 3 sportkanalen van Eleven die ze opschuiven. Vind ik raar, want van de andere 3 nieuwe kanalen van Eleven nog steeds geen nieuws bij Telenet. De onderhandelingen zouden nog bezig zijn en verliepen positief naar het schijnt.  Ik vraag mij af waarom ze die zenders opschuiven. Als kanalen 4,5 en 6 erachter zouden komen dan staat Eurosport 1 FR (220) weer in de weg, tenzij ze die ook misschien gaan verhuizen ?
Antwoord
#4
(02-08-2020, 16:37)Dreekes schreef:
(02-08-2020, 15:36)master-magic schreef: deze nieuwe sport kanalen van eleven zaten er al een tijdje op de kabel, hier al gemeld en op een ander telenet forum Wink
Zijn geen nieuwe sportkanalan hé Master. Het zijn de 3 sportkanalen van Eleven die ze opschuiven. Vind ik raar, want van de andere 3 nieuwe kanalen van Eleven nog steeds geen nieuws bij Telenet. De onderhandelingen zouden nog bezig zijn en verliepen positief naar het schijnt.  Ik vraag mij af waarom ze die zenders opschuiven. Als kanalen 4,5 en 6 erachter zouden komen dan staat Eurosport 1 FR (220) weer in de weg, tenzij ze die ook misschien gaan verhuizen ?
wie weet : in de plaats van VOO : de kanalen van Eleven met belgisch voetbal ???
Antwoord
#5
Hier in A'pen nog niets te merken van die zenderverschuiving.
Antwoord
#6
zal in delen gebeuren, per regio en de digibox/corder krijgt altijd eerst de aanpassing, daarna de Telenet 4K box Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)