digicorder en dvd
#1
Ik heb drie uitzendingen opgenomen met de digicorder. Die zou ik graag overzetten op dvd. Hoe kan ik dat?
Antwoord
#2
(12-11-2013, 19:23)danielgoos schreef: Ik heb drie uitzendingen opgenomen met de digicorder. Die zou ik graag overzetten op dvd. Hoe kan ik dat?

hier uitleg van telenet zelf
Antwoord
#3
via scart naar dvdrecorder werkt ook
Antwoord
#4
heb wel een ander vraagje : mijn vriendin verblijft momenteel in een kliniek waar er op de kamer geen tv voorhanden is, ze heeft enkel een laptop, ook geen internet beschikbaar, dus heb ik haar favoriete tv-serie opgenomen maar hoe kan ik die overzetten op dvd zonder erbij te blijven, dus gewoon alle afleveringen na elkaar afspelen zodat dvd recorder ganse nacht kan opnemen
Antwoord
#5
heb een probleempje waar ik nergens antwoord op vind, op de digicorder staan een hoop afleveringen van een tv-serie die ik graag op dvd zou opnemen, maar nu is de vraag of het mogelijk is om al de opgenomen afleveringen na elkaar af te spelen zonder tussenkomst van buitenaf, dus gewoon in gang zetten, dvd recorder op rec en ganse nacht laten opnemen, vind nergens de mogelijkheid om dit te doen, kent iemand de oplossing voor dit probleem
Antwoord
#6
(17-10-2014, 20:52)kokosplace schreef: heb een probleempje waar ik nergens antwoord op vind, op de digicorder staan een hoop afleveringen van een tv-serie die ik graag op dvd zou opnemen, maar nu is de vraag of het mogelijk is om al de opgenomen afleveringen na elkaar af te spelen zonder tussenkomst van buitenaf, dus gewoon in gang zetten, dvd recorder op rec en ganse nacht laten opnemen, vind nergens de mogelijkheid om dit te doen, kent iemand de oplossing voor dit probleem

of dit geval : nu per aflevering is of niet ??, je kunt in zoekterm nog een vraag juister formuleren
Antwoord
#7
(18-10-2014, 19:14)natte schreef:
(17-10-2014, 20:49)kokosplace schreef: heb wel een ander vraagje : mijn vriendin verblijft momenteel in een kliniek waar er op de kamer geen tv voorhanden is, ze heeft enkel een laptop, ook geen internet beschikbaar, dus heb ik haar favoriete tv-serie opgenomen maar hoe kan ik die overzetten op dvd zonder erbij te blijven, dus gewoon alle afleveringen na elkaar afspelen zodat dvd recorder ganse nacht kan opnemen
conventeerrprogrammas gebruiken en op harde schijf plaatsen
bv: dvdschrink

met dvd shrink kan die niks opnemen van de digicorder hé Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)