extreme sports channel
#1
te zien bij telenet : wie sporting telenet heeft, (of andere aanbieders),
maar is het nu bij telenet alleen of wat, lang geleden dat ik er eens heb naar gekeken,
vandaag bij toeval met een verkeerde nummer te kiezen, viel mij iets op wat er vroeger niet opstond,
namellijk per sport de leeftijd voor die ernaar kijken, voorbeeld motorsport, 12+ en andere 16+ enz.,
nu eens naar fight network gekeken, daar is er niets onder 16+
daar staat dit niet er niet op vermeldt enkel bij extreme sports channel in het groot, raar maar waar ?
Antwoord
#2
(17-05-2014, 20:42)zorro123 schreef: te zien bij telenet : wie sporting telenet heeft, (of andere aanbieders),
maar is het nu bij telenet alleen of wat, lang geleden dat ik er eens heb naar gekeken,
vandaag bij toeval met een verkeerde nummer te kiezen, viel mij iets op wat er vroeger niet opstond,
namellijk per sport de leeftijd voor die ernaar kijken, voorbeeld motorsport, 12+ en andere 16+ enz.,
nu eens naar fight network gekeken, daar is er niets onder 16+
daar staat dit niet er niet op vermeldt enkel bij extreme sports channel in het groot, raar maar waar ?
Dat is altijd al geweest bij extreem sport hoor!
Antwoord
#3
(17-05-2014, 21:59)chukky2 schreef:
(17-05-2014, 20:42)zorro123 schreef: te zien bij telenet : wie sporting telenet heeft, (of andere aanbieders),
maar is het nu bij telenet alleen of wat, lang geleden dat ik er eens heb naar gekeken,
vandaag bij toeval met een verkeerde nummer te kiezen, viel mij iets op wat er vroeger niet opstond,
namellijk per sport de leeftijd voor die ernaar kijken, voorbeeld motorsport, 12+ en andere 16+ enz.,
nu eens naar fight network gekeken, daar is er niets onder 16+
daar staat dit niet er niet op vermeldt enkel bij extreme sports channel in het groot, raar maar waar ?
Dat is altijd al geweest bij extreem sport hoor!

nu misschien wel : maar over x aantal jaar niet, toen was er nog veel skateboard en dergelijke,
men is overgaan op een andere programmatie (jaartal kwijt),
en van dan af zal het er wel opstaan, speelt nu geen rol hoor, ze geven daar toch sporten die je nooit beoefend
Antwoord
#4
@natte : inderdaad heb ik nog steeds extreme sports channel bij het abonnement van sporting telenet (of dit nu nog is ?),
meer nog en lees goed : volledig nederlandstalig ondertitteld
Antwoord
#5
(18-05-2014, 17:18)zorro123 schreef: @natte : inderdaad heb ik nog steeds extreme sports channel bij het abonnement van sporting telenet (of dit nu nog is ?),
meer nog en lees goed : volledig nederlandstalig ondertitteld

Idd dat is de Europese versie met verschillende ondettitelingen bij,
Die bij tvv/cd is de versie van de oostbloklanden waar geen subs en Nederlands audio kanaal opzit Sad
Antwoord
#6
(19-05-2014, 16:39)natte schreef:
(18-05-2014, 17:18)zorro123 schreef: @natte : inderdaad heb ik nog steeds extreme sports channel bij het abonnement van sporting telenet (of dit nu nog is ?),
meer nog en lees goed : volledig nederlandstalig ondertitteld
@master:
troost u bij cds verwijnr hi einde deze maand geniet ernog maar van die edge hd wordt gene vette lees ik op forums

Ga hem niet missen,kijk er nooit naar,en wanneer ik eens voorbij Zap komt er soms op dat er even geen beeld is voor iets dat ze niet overal mogen uitzenden.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)