interactief maken digicorder
#11
(17-10-2012, 08:28)Paul schreef:
(16-10-2012, 22:26)master-magic schreef: @Paul,
Niet iedereen kent die benamingen,
heb dat geleerd in al die jaren forums komen dat niet iedereen alles kent,
maar de TP is geholpen dus probleem opgelost.

geen probleem hoor daarom heb ik het nog even verduidelijkt.

Paul.

geen probleem hoor,zo leren hopelijk de leden nog iets bij Wink
Antwoord
#12
Bijna gelukt: de dienst die je probeert te activeren is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Maar ik krijg nu toch al het self starter menu dus we zijn er bijna Wink
Antwoord
#13
Ja lap, ik probeer nog eens en nu staat er op "er zijn geen diensten die voor self starter activering in aanmerking komen". Kan dat zijn omdat ik daarstraks op activeren geklikt heb (toen er nadien opkwam dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is)
Nu heb ik zo adapters gekocht en nu ben ik er nog niets mee...
Antwoord
#14
(17-10-2012, 22:15)Bosmeisje schreef: Ja lap, ik probeer nog eens en nu staat er op "er zijn geen diensten die voor self starter activering in aanmerking komen". Kan dat zijn omdat ik daarstraks op activeren geklikt heb (toen er nadien opkwam dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar is)
Nu heb ik zo adapters gekocht en nu ben ik er nog niets mee...

Had ge misschien beter voor dat ge met die self starter begon niet ineens een instellateur laten komen?Dan was alles in orde geweest.Je wist het natuurlijk niet dat je die pech ging hebben.
Antwoord
#15
ik moest gewoon maar de stappen volgen, en hij was trouwens bezig aan t activeren toen er plots op kwam dat de dienst niet beschikbaar was.
en ik heb self starter genomen omdat ik geen verlof meer heb. die installateurs gaan waarschijnlijk ook niet 's avonds komen he
Antwoord
#16
en stel nu dat er toch een installateur zou gekomen zijn, als de dienst niet beschikbaar is, ging hij toch moeten terugkomen
Antwoord
#17
(17-10-2012, 22:44)Bosmeisje schreef: en stel nu dat er toch een installateur zou gekomen zijn, als de dienst niet beschikbaar is, ging hij toch moeten terugkomen

Ja,zou ook stom zijn.
Antwoord
#18
Ik heb niets verkeerd gedaan he. Hij was bezig aan 't activeren. tot de dienst plots niet meer beschikbaar was. ge kunt dat met ne website vantijd ook hebben he, en daarna werkt het terug. Maar digicorder onthoudt blijkbaar dat ik al op activeren geklikt had.
heb al mailtje gestuurd naar klantendienst
Antwoord
#19
Ik hoop dat het dan snel in orde komt,want zo blijven sukkelen is ook niet plezant.
Antwoord
#20
mailtje gekregen hoe ik hem moet resetten. gedaan en gelukt.
maar ze zeggen: we hebben een test gedaan van uw modem waaruit blijkt dat er geen verbinding wordt gemaakt met ons netwerk.
Ik kon dat oplossen door te resetten en ik moest controleren of de utp kabel goed was aangesloten in de modem en aan de digicorder.
nog steeds geen diensten aanwezig voor self starter activering...
en het werkte nochtans want hij was bezig aan het activeren toen er plots op kwam dat de dienst tijdelijk niet beschikbaar was
i'm fucked...
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)