interactief maken digicorder
#31
Ik heb het je gezegd ik zou die gewoon het laten komen oplossen.Zij worden daar immers voor betaald.Hoe lang zit je daar nu al te sukkelen? En op den duur ben je meer kwijt met van alles te gaan kopen dat je iemand laat komen.Is daar bij u geen center in de buurt?Anders kan je daar best rechtstreeks een afspraak maken,want aan de telefoon gaan ze je misschien nog afwimpelen met allerlei uitvluchten.Zo zou ik het toch doen.
Antwoord
#32
maar ik heb geen verlof meer! dan kan ik ten vroegste 2 januari iemand doen komen want pas achter nieuwjaar kan ik terug verlof nemen
Antwoord
#33
Kan er niemand van je familie of vrienden je soms helpen.Ik begrijp dat dit moeilijk is,en dat je waarschijnlijk ook daarom deze installatie gekozen hebt.Maar eerlijk gezegd versta ik nog altijd niet goed hoe telenet dan met zijn klanten omgaat.Die zou er moeten zijn om ze te moeten helpen,en niet telkens om ze nog dieper in de put te draaien.Zoals nu bij u en onlangs bij mij.
Antwoord
#34
(22-10-2012, 12:05)Bosmeisje schreef: maar ik heb geen verlof meer! dan kan ik ten vroegste 2 januari iemand doen komen want pas achter nieuwjaar kan ik terug verlof nemen

Komen de installateurs niet s,avonds ook?of op zaterdag? ga eens bij een telenet center langs,met je digicorder. Je moet oppassen dat je geen 75 euro moet betalen eerst goed bevragen.
Antwoord
#35
(22-10-2012, 12:17)Dimira schreef: Kan er niemand van je familie of vrienden je soms helpen.Ik begrijp dat dit moeilijk is,en dat je waarschijnlijk ook daarom deze installatie gekozen hebt.Maar eerlijk gezegd versta ik nog altijd niet goed hoe telenet dan met zijn klanten omgaat.Die zou er moeten zijn om ze te moeten helpen,en niet telkens om ze nog dieper in de put te draaien.Zoals nu bij u en onlangs bij mij.

Ik heb geen problemen met telenet hoor,super tevreden. Ik gezegd wat ze moet doen dimira,ik zou met mijn digicorder naar een telenet center gaan. Mischien is er iets stuk gegaan in de digicorder? En een telenet center is open op zaterdag.want ze geeft geen verlof meer zegt bosmeisje.maar ja welke uren werkt ze? Je kan natuurlijk ook een dagje ziek vallen lol.
Heb jij ook zoveel problemen gehad met telenet?
Antwoord
#36
Ik had dat hier vermeld zeker? Maar dat was in verband met mijn moeder haar decoder.En ze heeft er nog steeds problemen mee.Volgens mij hebben ze haar in het zak gezet want ik denk dat ze reeds drie jaar klant is en dan had ze bij het veranderen van haar box recht op een nieuwe versie een nu zit ze weer met zo een oud gedrocht dat niet goed werkt.
Antwoord
#37
(22-10-2012, 20:00)Dimira schreef: Ik had dat hier vermeld zeker? Maar dat was in verband met mijn moeder haar decoder.En ze heeft er nog steeds problemen mee.Volgens mij hebben ze haar in het zak gezet want ik denk dat ze reeds drie jaar klant is en dan had ze bij het veranderen van haar box recht op een nieuwe versie een nu zit ze weer met zo een oud gedrocht dat niet goed werkt.

Huurt u mama deze digirecorder? En welk probleem heeft ze dan? Ik heb onlangs de laatste nieuwe digicorder gekregen omdat ik meer dan 5 jaar klant ben bij telenet.
Antwoord
#38
Ja,ze moet die bijna elke dag terug opstarten.Die draden er uit trekken en er terug in steken en dan macheerd die wel terug maar volgens mij is die verkeerd geïnstalleerd door die installateur.Ook kan zij niet met een kastje werken en moet ze altijd dat van de tv gebruiken voor het geluid stiller en harder te zetten.
Antwoord
#39
(22-10-2012, 20:37)Dimira schreef: Ja,ze moet die bijna elke dag terug opstarten.Die draden er uit trekken en er terug in steken en dan macheerd die wel terug maar volgens mij is die verkeerd geïnstalleerd door die installateur.Ook kan zij niet met een kastje werken en moet ze altijd dat van de tv gebruiken voor het geluid stiller en harder te zetten.

Over welk type digicorder hebben wij het hier? Kan zij programma's opvragen in de tv theek?
Het is niet goed iedere dag je stekkers eruit halen en laten opnieuw opstarten,je doet dat best door de ok toets samen in te drukken met de back.u afstandsbediening moet je zelf programmeren,dat is kinderspel u moet wel de juiste code ingeven van je tv.dat kan je in u boekje vinden dat erbij zat.of effe zoek op het net.in onze woonkamer staat het geluid van de tv nooit aan,beeld en geluid gaan door de home cinema.
Antwoord
#40
Ze heeft een samsung maar zelf heb ik dat ook al geprobeerd met die code maar dat gaat langs geen kant.Volgens mij is die verkeerd aangesloten.Die die is komen installeren heeft toen raad komen vraag aan diegene die mij mij boven ook de aansluiting van telenet was aan het doen.Die mens kon er niets van.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)