spam op webmail
#1
Hallo,

Ik ben nu sinds 2 weken klant bij telenet en ik krijg al van dag 1 spam in mijn mailbox ook via webmail. Ik had op dat moment mijn email nog nergens bekend gemaakt en het raarste is nog dat er zelfs enkele mails toekomen die gestuurd werden naar mijn email maar met @pandora.be

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben voorgehad? Of iemand enig idee wat er aan te doen valt?

Groetjes
E.
Antwoord
#2
Volgens mij is dat de normaalste zaak.Dat je spam en dergelijke in je mailbox krijgt.Vraag me niet hoe het er in komt.Het beste is als je dat nog niet hebt een anti virus kopen.MC AFEE TOTAL PROTECTION 2013 is nu heel goed ik weet niet of die nu nog in promotie te kopen is.In prom. is dat in de 30€ anders in de 80€.Anders kan je ook het gratis windows security essentials downloaden.Werkt prima en is een goede vervanger voor een betalende antivirus.
Antwoord
#3
Het zit vol met spam op het forum van Telenet en jah nu komen ze ook in uwe mailbox terecht.. Schandalig!
Grtz
xXx
Antwoord
#4
het is al van in begin dat telenet enkele jaren succes is dat ze spam doorkrijgen,
ze hebben zelf al gezegd dat ze het niet kunnen tegenhouden,
wat je kan doen is in je instellingen op mijn telenet de spam niet in je postvak in te laten komen maar in de spamvak,
of ze niet door te laten,maar dan kan het zijn dat er mails als spam gezien worden die geen spam zijn.
probleem is ook dat die mensen die zo servers opzetten voor dat te versturen slimmer en slimmer worden en al heel ver gaan,
ik moet ook elke dag ipadressen blokeren van servers die spam sturen naar mij via mail op deze url wat komt van dat ander forum waar dat vol staat,
eens ze die url zien dan vallen ze die ook aan.
maar begint te minderen,
en valt op dat het enkel tijdens de week is dat dit voorvalt hé,
in het weekend zijn ze stil,
wel grappig dat ze niet werken in het weekend :p
dus denk ook dat er mensen voor tussen zitten die gewoon jaloers zijn ofzo.(in het geval van deze site toch en een ander)
Antwoord
#5
Een spamblokker install.

Ik heb geen last van spam. IN mijn antivirus is er een spamblokker.

Kun je niet via mijn telenet de spam tegenhouden?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)