sporting telenet Polspoel
#1
Van dat gezaag van polspoel valt ge wel degelijk in 't slaap,daarnet tijdens de uitzending van montpellier-psg aan den lijve ondervondenSleepy
Antwoord
#2
(11-11-2012, 23:12)tontol36 schreef: Van dat gezaag van polspoel valt ge wel degelijk in 't slaap,daarnet tijdens de uitzending van montpellier-psg aan den lijve ondervondenSleepy

Maar ik zie dat ge nu toch terug op het appel bentBig Grin.
Antwoord
#3
Ja die mens moet ook zijn brood verdienen.Ik hoor die ook niet graag bezig tijdens de wedstrijden van de jpl pro legue.Meestal geeft die commentaar op die minder belangrijke wedstrijden.Langs één kant is dat goed,maar wie dan juist die ploeg ziet zoals ik nu waar ik voor supporter is dat wel zeer lastig b.v. beerschot.Als je bijna elke week weet wie er commentaar gaat geven.Enkel deze week was het anders.
Antwoord
#4
Haha
Ik zal het nooit vergeten..
Op een speeldag van Racing Genk was hij commentator en bijna op de volledige wedstrijd in het totaal 5 min commentaar van hem..
Vond het triestig, beeld zonder klank.
Grtz
xXx
Antwoord
#5
(14-11-2012, 22:07)LuigiKe schreef: Haha
Ik zal het nooit vergeten..
Op een speeldag van Racing Genk was hij commentator en bijna op de volledige wedstrijd in het totaal 5 min commentaar van hem..
Vond het triestig, beeld zonder klank.
Grtz
xXx

Moet kunnen vind ik.Smile
Antwoord
#6
(14-11-2012, 22:41)Dimira schreef:
(14-11-2012, 22:07)LuigiKe schreef: Haha
Ik zal het nooit vergeten..
Op een speeldag van Racing Genk was hij commentator en bijna op de volledige wedstrijd in het totaal 5 min commentaar van hem..
Vond het triestig, beeld zonder klank.
Grtz
xXx

Moet kunnen vind ik.Smile

Ela Ela !! Wink
Grtz
xXx
Antwoord
#7
(15-11-2012, 14:57)LuigiKe schreef:
(14-11-2012, 22:41)Dimira schreef:
(14-11-2012, 22:07)LuigiKe schreef: Haha
Ik zal het nooit vergeten..
Op een speeldag van Racing Genk was hij commentator en bijna op de volledige wedstrijd in het totaal 5 min commentaar van hem..
Vond het triestig, beeld zonder klank.
Grtz
xXx

Moet kunnen vind ik.Smile

Ela Ela !! Wink
Grtz
xXx
Misschien is het niet slecht om een wedstrijd te zien zonder commentaar , maar dan dat het geluid vd supporters goed te horen is.
Mcity tegen Chelsea (op hd1 met commentaar met Tim Weylandt) en op hd2 (zonder commentaar).
Wat zal dat geven?
Antwoord
#8
ja dat is dan soms nog beter dan dat van Polspoel als het dan niet van de Afrikanen moet komen want als die weer met hun toeters beginnen zal ik toch liever Polspoel hebben.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)