vraag omtrend aanbeveling van Samsung S smartphone
#1
zou je iemand die wil kiezen tussen S2 en S3 de S2 nog aanraden als die persoon niet speciaal die groote en opslag en snelheid belangrijk vind????????
Antwoord
#2
De S3 Mini zou ik aanraden Blush

xXx
Antwoord
#3
(14-10-2012, 20:31)LuigiKe schreef: De S3 Mini zou ik aanraden Blush

xXx

leuk toestelleke,
8GB intern geheugen,379€ ongeveer.
eens die te koop is zal ik het eens nader bekijken,hoe meer gebruikers het hebben hoe meer reacties te lezen zijn dan.
Antwoord
#4
Mja, er zijn toestellen die evenduur zijn en beter specs hebben dan die s3 mini Wink.
Antwoord
#5
(15-10-2012, 10:21)apotheosis schreef: Mja, er zijn toestellen die evenduur zijn en beter specs hebben dan die s3 mini Wink.

noem eens 1 die een goeie is met betere specs,
want heb er al veel gehad en heb zo m'n voorkeur tegenwoordig van merk.
Antwoord
#6
Ik vind Samsung een goed merk. Ik heb altijd gsm's gehad van het merk, nu nog steeds. Ik gebruik zelf geen smartphone maar ik heb nooit problemen gehad met het merk zelf.
Grtz
xXx
Antwoord
#7
(16-10-2012, 16:30)LuigiKe schreef: Ik vind Samsung een goed merk. Ik heb altijd gsm's gehad van het merk, nu nog steeds. Ik gebruik zelf geen smartphone maar ik heb nooit problemen gehad met het merk zelf.
Grtz
xXx

Ik zou voor een iphone kiezen,samsung kost bijna evenveel en is niet zo goed als de ios aparaten.
Antwoord
#8
Deze topic gaat nu niet over Apple of Iphone..
Maar om daarop even terug te komen ik heb ook al een iphone eens uitgetest, geen problemen ermee.
Persoonlijke smaak en keuze is hier de hoofdrol.
Grtz
xXx
Antwoord
#9
(16-10-2012, 20:18)LuigiKe schreef: Deze topic gaat nu niet over Apple of Iphone..
Maar om daarop even terug te komen ik heb ook al een iphone eens uitgetest, geen problemen ermee.
Persoonlijke smaak en keuze is hier de hoofdrol.
Grtz
xXx

Awel,ik geef je mijn persoonlijke smaak en keuze.we zouden andere toestellen moeten kunnen grondig testen. Ik zou dat wel zien zitten.
Antwoord
#10
Klopt.
Maar dan onder een ander topic dan..
Grtz
xXx
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)