yelo op tablet
#1
Gister eens gelijktijdig naar engels voetbal gekeken op prime,HD 1 op tablet en op tv HD2.Bij ff te zappen naar op tv naar HD1 vast gesteld dat het geluid op m'n tablet helemaal niet synchroom loopt met het beeld.Tijdens de wedstrijd zelf valt dat niet op ,maar bij het studiowerk wel.Ik weet dat dit probleem zich vroeger ook heeft voorgedaan op prime maar nu wel van de baan is.Heeft dat soms nog iemand al ooit vastgesteld of is er iets fout bij mij?
Antwoord
#2
Dit is nu niets persoonlijks,maar die tablets is dat zo iets speciaal.Ik heb dat nu zelf nog niet gezien,dus kan er niet over meespeken.Het zelfde als die i fhone en i pad ik kan er niet mee werken.Zal dan wel aan mij liggen omdat ik van d'n oude stempel ben zeker.Smile
Antwoord
#3
(29-11-2012, 11:42)Dimira schreef: Dit is nu niets persoonlijks,maar die tablets is dat zo iets speciaal.Ik heb dat nu zelf nog niet gezien,dus kan er niet over meespeken.Het zelfde als die i fhone en i pad ik kan er niet mee werken.Zal dan wel aan mij liggen omdat ik van d'n oude stempel ben zeker.Smile

Nee das niks speciaal,ik heb dat enkel gekocht omdat dat handiger is om mee te nemen(ik zit nl gans de dag op de voetbal),dan kan ik een beetje surfen en spelletjes spelen.Vroeger nam ik mijn laptop mee maar das een stuk zwaarder en mijn batterij is stuk dus moet ik ook nog eens een verlengkabel meenemen,da wordt veel héWink
Antwoord
#4
(29-11-2012, 12:08)tontol36 schreef:
(29-11-2012, 11:42)Dimira schreef: Dit is nu niets persoonlijks,maar die tablets is dat zo iets speciaal.Ik heb dat nu zelf nog niet gezien,dus kan er niet over meespeken.Het zelfde als die i fhone en i pad ik kan er niet mee werken.Zal dan wel aan mij liggen omdat ik van d'n oude stempel ben zeker.Smile

Nee das niks speciaal,ik heb dat enkel gekocht omdat dat handiger is om mee te nemen(ik zit nl gans de dag op de voetbal),dan kan ik een beetje surfen en spelletjes spelen.Vroeger nam ik mijn laptop mee maar das een stuk zwaarder en mijn batterij is stuk dus moet ik ook nog eens een verlengkabel meenemen,da wordt veel héWink

Moet je zo een tablet nooit opladen?Ben nu gewoon om te werken met pc of laptops dit is nu een netbook.Die word niet meer zo snel warm.Gebruik die bijna ook de hele dag,omdat ik ook door m'n werkongeval thuis zit.
Antwoord
#5
(29-11-2012, 13:38)Dimira schreef:
(29-11-2012, 12:08)tontol36 schreef:
(29-11-2012, 11:42)Dimira schreef: Dit is nu niets persoonlijks,maar die tablets is dat zo iets speciaal.Ik heb dat nu zelf nog niet gezien,dus kan er niet over meespeken.Het zelfde als die i fhone en i pad ik kan er niet mee werken.Zal dan wel aan mij liggen omdat ik van d'n oude stempel ben zeker.Smile

Nee das niks speciaal,ik heb dat enkel gekocht omdat dat handiger is om mee te nemen(ik zit nl gans de dag op de voetbal),dan kan ik een beetje surfen en spelletjes spelen.Vroeger nam ik mijn laptop mee maar das een stuk zwaarder en mijn batterij is stuk dus moet ik ook nog eens een verlengkabel meenemen,da wordt veel héWink

Moet je zo een tablet nooit opladen?Ben nu gewoon om te werken met pc of laptops dit is nu een netbook.Die word niet meer zo snel warm.Gebruik die bijna ook de hele dag,omdat ik ook door m'n werkongeval thuis zit.

Natuurlijk moet ge dat spul opladen maar waarvoor ik het gebruik kom ik makkelijk toe gedurende de dag en als ik met m'n werk bezig ben zet ik em ff op stand by.Het is geen i-pad maar een android acer tablet.
Antwoord
#6
Over dat synchroon; ik moet soms zelfs op de HD digicorder eens snel van post verzetten omdat de uitleg en beeld niet goed mee is, normaal ligt het dus niet aan yelo Smile.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)