yelotv hapert via internet op pc
#71
Net nog eens gaan kijken op de yelo site en nog steeds kan ik geen opgenomen programmas bekijken.Er verschijnt een doorstreept play icoon waarna dan die tekst verschijnt dat er geen rechten op zijn.
Antwoord
#72
(18-03-2013, 19:44)tontol36 schreef: Net nog eens gaan kijken op de yelo site en nog steeds kan ik geen opgenomen programmas bekijken.Er verschijnt een doorstreept play icoon waarna dan die tekst verschijnt dat er geen rechten op zijn.


ja dat klopt.ik begrijp hun hele bedoeling in feite ook niet goed.Ik vind het al goed dat de beelden goed door komen bij mij,maar dat is dan ook alles.
Antwoord
#73
(18-03-2013, 19:44)tontol36 schreef: Net nog eens gaan kijken op de yelo site en nog steeds kan ik geen opgenomen programmas bekijken.Er verschijnt een doorstreept play icoon waarna dan die tekst verschijnt dat er geen rechten op zijn.

Je kan enkel de opnames bekijken waar er een geel vakje staat met een oog in, de opnames waar jij over spreekt gaat over zenders waar telenet geen rechten over heeft, misschien, komt dit nog de volgende maanden.
Antwoord
#74
Sorry rudy maar ik heb enkel opnames van één en prime en nergens staat dat oranje oog dat je daar noemt. Bij mij staat er op alle fotootjes van mijn opnames dat doorstreepte play icoon.
Antwoord
#75
(19-03-2013, 01:28)tontol36 schreef: Sorry rudy maar ik heb enkel opnames van één en prime en nergens staat dat oranje oog dat je daar noemt. Bij mij staat er op alle fotootjes van mijn opnames dat doorstreepte play icoon.

Ik dacht dat je via prime dat wel kon? Ik weet dat dat vier,vijf,studio100 dbij deze kan je dat wel.kijk eens op de site via volgende link daar vind je de info over de zenders
http://telenet.be/3369/nl/thuis/televisie/basisaanbod
Antwoord
#76
(19-03-2013, 08:40)natte schreef:
(18-03-2013, 20:36)murdock schreef:
(18-03-2013, 19:44)tontol36 schreef: Net nog eens gaan kijken op de yelo site en nog steeds kan ik geen opgenomen programmas bekijken.Er verschijnt een doorstreept play icoon waarna dan die tekst verschijnt dat er geen rechten op zijn.

Je kan enkel de opnames bekijken waar er een geel vakje staat met een oog in, de opnames waar jij over spreekt gaat over zenders waar telenet geen rechten over heeft, misschien, komt dit nog de volgende maanden.
Beste murdock. dat moet je me eens uitleggen. Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Natte, kijk eens de site van telenet via volgende link
http://telenet.be/3369/nl/thuis/televisie/basisaanbod
Dan zal je begrijpen wat ik bedoel
Antwoord
#77
(19-03-2013, 08:41)natte schreef:
(18-03-2013, 20:03)Dimira schreef:
(18-03-2013, 19:44)tontol36 schreef: Net nog eens gaan kijken op de yelo site en nog steeds kan ik geen opgenomen programmas bekijken.Er verschijnt een doorstreept play icoon waarna dan die tekst verschijnt dat er geen rechten op zijn.


ja dat klopt.ik begrijp hun hele bedoeling in feite ook niet goed.Ik vind het al goed dat de beelden goed door komen bij mij,maar dat is dan ook alles.

beste dimira, volstaat alleen digitaletv van telenet voor yelotv? en heeft belgacomtv ook zoiets?

Voor mij volstaat telenet,is betere kwaliteit van belgacom. Bij belgacom heb je de app tv overal. Maar we mogen niet afwijken van onze ceoUndecided
Antwoord
#78
Bedankt murdock, nu heb ik gezien dat al mijn opgenomen programma's dus niet weergegeven worden op yelo.Sad
Antwoord
#79
wij kunnen hier in Zottegem niks doen met velo, opnames bekijk gaat niet, ook opnames plannen ook al niet. enkel live tv kijken werkt. de storing is op onze beide pc's ipad en iphone.
Antwoord
#80
ik zie nu op de modem dat er bij mij 2 blauwe leds branden is dat normaal? normaal mag er toch maar 1 blauw led branden?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)