Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Multi Frans
(17-08-2014, 17:58)natte schreef: Zendt Myzen ook in sd uit?

Nee,enkel in HD.Al was die zender vroeger veel beter.(Relaxerend met natuurbeelden (waterlopen,zee enz en nu zie je daar iemand turnen.)
Antwoord
die ab moteur vind ik klasse. daar heb je veel Amerikaanse sporten, ben nu naar bespn nascar aan het kijken, reuze. allemaal weggevallen. voyage, histoire, stylia, vivolta. allemaal toffe zenders.
mijn genre.
Antwoord
Zenders bij belgacom verschillen veel meer dan bij telenet.Ik versta dan wel gen sikkepit Frans buiten enkele woorden,maar ik zeg het vooral die tientallen HD zenders die telenet dan niet heeft kunnen ze belgacom niet afpakken.Daarom ga ik ook eens zien of zo een Multi pakket niet goedkoper uitkomt voor mij dan nu deze 5 kleine pakketten.Waar kan ik zien welke zenders in die pakketten zitten?Op de site van belgacom?
Antwoord
dimira met multi nederlands en multi frans betaal je 30 euro en heb je buiten de 18+ zenders alle zenders. 5 x 6 euro paketten is ook 30 euro en je hebt niet alle zenders. dus aanpassen en dumpen
Antwoord
Ik heb nu gezien dat my zen TV toch noch een programma met die zee weergeefd.Zeer relaxeerend.En prachtige beelden.Maar ja het is in HD.Waar woon jij nu eigenlijk natte?Ja maar daarom wil ik weten waar ik kan zien waar die zenders in die pakketten zitten.Want op tv kan je zien hoeveel die prijs kost voor zulk pakket.Als ik nu nog kan zien wat er in die multi pakketten zitten kan ik misschien één Multi pakket missen en 1 of 2 kleine en kom ik goedkoper uit.Versta je.Want op dat papiertje kan je dat niet zien dat ze er hebben bij geleverd toen ze alles hebben komen installeren.
Antwoord