06-11-2013, 02:53
Gisteren brak op Facebook een spreekwoordelijke hel los voor Telenet. Een klein legertje vaste klanten heeft zich nu verzameld om zo hopelijk het een en ander gedaan te krijgen.
Op de Facebookpagina Telenet. ( https://www.facebook.com/pages/TelenetWi...arget_id=0 ) Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau zitten nu al zo'n 30.000 mensen van hun oren te maken. De naam van de pagina zegt al waarom ze boos zijn. Aanleiding en spreekwoordelijke druppel was de nieuwe actie waarbij nieuwe klanten een nieuwe iPad Mini kunnen krijgen voor amper nen euro.
U hoort het, al nieuw wat de klok slaat... Maar wat met die doorwinterde, oude, knarsende, factuur-betalende Telenetter? Heeft die dan geen recht op een habbekrats? Uiteraard wel! Want in reactie op de pagina lanceerde Telenet rond middernacht volgend bericht:
Beste Telenet klanten op Telenet.Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau,
De start en groei van jullie pagina en reacties zijn ons niet ontgaan.
We kiezen ervoor om in alle openheid te communiceren over onze producten, diensten en aanbiedingen. Zowel naar bestaande als nieuwe klanten. In alle transparantie.
Sinds mei centraliseren we op onze Telenet Facebook pagina al onze acties naar bestaande klanten, jong en oud. Gratis applicaties zoals Triiing, Yelo TV, Wifree. Ook tickets voor de Sinterklaasshow, SuperPrestige, live match(en) kijken in het buitenland, een week Vlaamse komedie op je TV of een gepersonaliseerde Piet Piraat voorleesapp, ...
Je kiest zelf welke apps je wil gebruiken of handig vindt. Je doet mee aan de acties die voor jou leuk of interessant zijn. Voor jou en elke andere Telenet-klant wat wils.
Goede poging Telenet, maar Facebook zou Facebook niet zijn als ook deze boodschap niet met de virtuele grond gelijk gemaakt zou worden. "We zaten natuurlijk allemaal te wachten op de Piet Piraat-voorleesapp!". En zelfs mensen die de app dan wel gebruiken zijn niet tevreden: "Telenet die na 20 keer dezelfde 2 boeken te lezen zijn mijn kinderen dit beu, wanneer komen er nieuwe boeken in de piet piraat app ?"
Schip ahoy Telenet! Hijs de zeilen! Want als er een ding is waar we als Vlamingen een echte kei in zijn, dan is 't wel van ons kloten maken! Terecht of niet? Maakt niet uit... Een antwoord willen we krijgen en geen godverdomse voorleesapp! Maar, en dat moeten we ze toch wel nageven, als Telenet een ding goed kan dan is het inderdaad communiceren. Met een kleine elite-eenheid, gespecialiseerd in sociale media, vecht Telenet terug. En die mensen doen dat verdomd goed! 't Is moedig hoor, want de concurrent zou dit hoogstwaarschijnlijk niet gedaan hebben. Daar is 't meestal gewoon zwijgen en afwachten tot de storm is gaan liggen. Wat de beste tactiek is? Da's nog maar de vraag...(RVH)
Op de Facebookpagina Telenet. ( https://www.facebook.com/pages/TelenetWi...arget_id=0 ) Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau zitten nu al zo'n 30.000 mensen van hun oren te maken. De naam van de pagina zegt al waarom ze boos zijn. Aanleiding en spreekwoordelijke druppel was de nieuwe actie waarbij nieuwe klanten een nieuwe iPad Mini kunnen krijgen voor amper nen euro.
U hoort het, al nieuw wat de klok slaat... Maar wat met die doorwinterde, oude, knarsende, factuur-betalende Telenetter? Heeft die dan geen recht op een habbekrats? Uiteraard wel! Want in reactie op de pagina lanceerde Telenet rond middernacht volgend bericht:
Beste Telenet klanten op Telenet.Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau,
De start en groei van jullie pagina en reacties zijn ons niet ontgaan.
We kiezen ervoor om in alle openheid te communiceren over onze producten, diensten en aanbiedingen. Zowel naar bestaande als nieuwe klanten. In alle transparantie.
Sinds mei centraliseren we op onze Telenet Facebook pagina al onze acties naar bestaande klanten, jong en oud. Gratis applicaties zoals Triiing, Yelo TV, Wifree. Ook tickets voor de Sinterklaasshow, SuperPrestige, live match(en) kijken in het buitenland, een week Vlaamse komedie op je TV of een gepersonaliseerde Piet Piraat voorleesapp, ...
Je kiest zelf welke apps je wil gebruiken of handig vindt. Je doet mee aan de acties die voor jou leuk of interessant zijn. Voor jou en elke andere Telenet-klant wat wils.
Goede poging Telenet, maar Facebook zou Facebook niet zijn als ook deze boodschap niet met de virtuele grond gelijk gemaakt zou worden. "We zaten natuurlijk allemaal te wachten op de Piet Piraat-voorleesapp!". En zelfs mensen die de app dan wel gebruiken zijn niet tevreden: "Telenet die na 20 keer dezelfde 2 boeken te lezen zijn mijn kinderen dit beu, wanneer komen er nieuwe boeken in de piet piraat app ?"
Schip ahoy Telenet! Hijs de zeilen! Want als er een ding is waar we als Vlamingen een echte kei in zijn, dan is 't wel van ons kloten maken! Terecht of niet? Maakt niet uit... Een antwoord willen we krijgen en geen godverdomse voorleesapp! Maar, en dat moeten we ze toch wel nageven, als Telenet een ding goed kan dan is het inderdaad communiceren. Met een kleine elite-eenheid, gespecialiseerd in sociale media, vecht Telenet terug. En die mensen doen dat verdomd goed! 't Is moedig hoor, want de concurrent zou dit hoogstwaarschijnlijk niet gedaan hebben. Daar is 't meestal gewoon zwijgen en afwachten tot de storm is gaan liggen. Wat de beste tactiek is? Da's nog maar de vraag...(RVH)