09-11-2013, 21:08
Heren wij zijn dat hier niet gewoon op dit voortreffelijke forum van mastermagic. ik verzoek jullie dan ook beleefd dit forum te veralten. vecht jullie ruzie verder uit op het getikte forum
zoeken op de telenet website
|
09-11-2013, 21:08
Heren wij zijn dat hier niet gewoon op dit voortreffelijke forum van mastermagic. ik verzoek jullie dan ook beleefd dit forum te veralten. vecht jullie ruzie verder uit op het getikte forum
11-11-2013, 18:11
Citaat:Ik blijf bij telenet omdat ik graag kritiek geef op slechte service___________________________________________________________ Ik ben al jaren(12 jaar) een tevreden klant. Haal al jaren de beloofde snelheid.Nog NOOIT problemen gehad. 4 x een upgrade gedaan.Steeds probleemloos verlopen.Ook de facturatie. Zit nu met Fibernetxl 150/6Mbps.Haal vlot 142/6Mbps ook savonds in de drukke uren.Meermaals bewezen op de fora's. Als de fout niet bij jou ligt,wat je zeker weet,laat technieker komen,en ligt de fout bij Telenet is het gewoon gratis.Niet
11-11-2013, 19:15
Dat is het zelfde zoals in de tijd bij belgacom.Daar heb ik ook een paar maal gezeten.Als je daar op het forum leest zijn er ook telkens problemen dat het te traag is.Wel die jaren dat ik er heb gezeten heb ik er in ieder geval niets van gemerkt.
11-11-2013, 20:53
Citaat:(11-11-2013, 18:11)tarzan schreef: Ik blijf bij telenet omdat ik graag kritiek geef op slechte service___________________________________________________________ zal overal wel iets zijn |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|