15-08-2014, 00:09
Adel jongens heb lang nagedacht welk pakket kan mij nog verrijken op tv. Telstar heb ik niet omwille van geen hotbird. Maar die multipakket Frans is geweldig. Wat een diversiteit. Eigenlijkneen beetje de Franstalige tegenhanger van riontelenet en multi Nederlands belgacom. Maar hier gaat het om echte Franse posten. Ik mis wel de HD versies maar kom. Ik ga in deze topic dan ook mijn ervaringen dit pakket met jullie uitwisselen. Graag gedaan hoor. De eerste die je tegen komt is ab moteurs. Het gaat hier om een soort topgear Zender. Met een kruising van motortv . Er zijn veel eigen programma's bij. Mooie zender voor autofreaks. Extreme Fr. Bespreek ik niet omwille van terug bij rio. Stylia is een mix van luxetrein en faschiontv. Voor mensen die van stijl, interieur en mode houden. Maar ook afvalwedstrijden, fitheid enzo verder. Kijk er graag naar. Historie is een eigenzinnige geschiedenis zender. Veel over Franse imperium. Daarom uniek als contentzender. Zo volgende keer bespreek ik nog andere zenders voor jullie.