10-03-2013, 22:26
(10-03-2013, 19:47)murdock schreef:na 3 weken is het ondertussen al paar dagen opgelost,(03-03-2013, 17:56)master-magic schreef: bij belgacom is het ook niet veel beter hoor,
kheb er ook al 3 weken problemen mee,is wel niet met de tv of internet ofzo,
maar met hun proximus simkaart optie,telenet wil mij niet lossen om naar belgacom te gaan voor mijn gsm,
ze zeggen dat mijn gsm abbo king bij telenet op een andere naam staat,
en dat kan niet want de factuur van telenet staat op mijn naam.
en belgacom ging mij een sms sturen waneer ze meer info hebben,en dat heb ik ook nog niet ontvangen.
Met de nieuwe wet kan je overstappen wanneer je wil toch? Had ik in jou plaats geweest dan was ik allang weg.
Ik heb geen abo meer voor gsm ben gemakkelijk met mijn GC van belacom. Daar kan nog king nog kong aan, 2 GB mobiel int iedere maand is een luxe.
belgacom heeft paar keer gebeld naar telenet en ze hebben toen toegegeven en overgezet,
en overstappen waneer je wil,daarom dat ik 3 weken moest wachten zeker