18-09-2013, 15:16
(18-09-2013, 14:15)Dimira schreef: Ik ga eerst wachten tot ik het eens goed voor men neus zie staan.Vroeger toen ik bijna alle pakketen had, betaalde ik ongeveer iets over de 150€.Voor mij kan je het langs 2 kanten bezien.Het zijn dan wel minder zenders maar het kost dan ook 100€ minder.Maar ik moet toch eerst zien welke zenders er uit zijn wat zie ik enz.Daarbij ik blijf misschien toch niet bij telenet.Dus er is nog geen kalf verdronken.Ik hoop dat ik dat goed heb gezegd.5 zenders sundance,animal,disco,fox,bbc en eurosport en mtvlive
Weet iemand juist welke zenders er zitten in dat pakket HD XL
(18-09-2013, 14:30)svermoere schreef: Ik heb vlug een oplijsting proberen te maken:
Bij Rio (24€) en je hebt nu Plus (14€) en HD XL (gratis), verlies je de volgende zenders:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Animal Planet HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Bij RIO en je hebt enkel PLUS, dan verlies je:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Rex en je hebt enkel het gratis HD XL Pakket, dan verlies je
Discovery HD
FOXlife HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Bij Rex en je hebt nu PLUS, dan verlies je:
13 th Street Universal
Blue Hustler
MGM
Motors TV
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
Syfy
TNT
Shorts TV
Trace Sports HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Plus had je geen mogelijkheden om Vlaamsche of oude films & series te bekijken (rex) of recentere films (nu al in Prime die mogelijkheid) of HBO-series (rio) on demand.
ik had hdxl 10 euro combi prime sport 35 euro en plus 14 euro
moet nu rio 25 en 25 voor telenetsporing betalen.voor mij dus 10 goedkoper zou je denken. maar schijn bedriegt. geen combivoordeel meer van 3 euro prime en plus
geen combivoordeel van sport en prime. dus ik betaal 5 euro minder maar heb zekerst 15 zenders minder???? kunnen we nog volgen
(18-09-2013, 14:30)svermoere schreef: Ik heb vlug een oplijsting proberen te maken:wat ook opvalt is dat vele andre providers hun hd zenders verhogen en dat telenet er juist eens 6 vanaf smijt en 5 kinderzenders verwijder. maak dat nog met de 7 zenders die we al verloren waren in 2013 dan komen we gemakkelijk tot een totaal van
Bij Rio (24€) en je hebt nu Plus (14€) en HD XL (gratis), verlies je de volgende zenders:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Animal Planet HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Bij RIO en je hebt enkel PLUS, dan verlies je:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Rex en je hebt enkel het gratis HD XL Pakket, dan verlies je
Discovery HD
FOXlife HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Bij Rex en je hebt nu PLUS, dan verlies je:
13 th Street Universal
Blue Hustler
MGM
Motors TV
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
Syfy
TNT
Shorts TV
Trace Sports HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Plus had je geen mogelijkheden om Vlaamsche of oude films & series te bekijken (rex) of recentere films (nu al in Prime die mogelijkheid) of HBO-series (rio) on demand.
22 ZENDERS DIE VERDWIJNEN. Amaai volg de raad van boulder op jongens. zet een schotel voor je raam ipv een kaars zou robke nijs zingen