21-09-2013, 14:10
(21-09-2013, 12:21)boulder schreef: Een schotel lost het probleem van de BBC's op, maar om nu te zeggen dat je dan plots alle zenders vindt die je anders mist, is toch ook niet correct.vtmkzoom+ vindt je op sat bij zappelin24 ongeveer dezelfde programma's en pebbles tv vind je op sat bij kinderkanaal. ook ongeveer dezelfde programma's. beiden via cd abonnement.bbc3,4 en hd vindt je ook op sat alsook nog extreme sport. ook via belgacomtv kan je vele zenders opvangen
The Food Channel op 28.2°E bijv. heeft een andere programmatie dan die van Telenet, en VTMKZoom+ moet je ook niet elders gaan zoeken.
Als ik de uitleg van Telenet lees over BBC3 en BBC4, ben ik er niet zo zeker van die wel weggaan.
Het zou mij niet verwonderen dat ze die later in een soort Brits pakket steken, maar op dit moment willen ze de indruk geven dat ze weggaan, anders kunnen ze heel die bundeling niet verkopen als een vereenvoudiging.
(21-09-2013, 12:48)boulder schreef: Ow, dat is goed nieuws.toch even melden boulder dat ook jij hdxl kan nemen. maar als niet internetter betaal j dan 10 euro. nog even gehad in augustus en ondertussen al terug buiten
Deze informatie had ik nog niet op de site van Telenet gelezen.
Dus dan krijg ik er als niet-HD-XL abonnee Eurosport HD, BBC One HD en Sundance HD gratis bij, en als ik overga naar Rio heb ik de andere zenders van dat HD XL pakket ook ?
Voor mij (Prime + basisaanbod, geen HD XL vanwege geen pack, satelliet waar ik toch gratis de BBC's kan ontvangen), komt het dan toch niet zo slecht uit.
Ik heb ook begrepen dat je nu makkelijk kunt in- en uitstappen uit de extra pakketten (geen opzegtermijn meer).
Dus misschien zeg ik dan in bepaalde periodes van het jaar de Rio op, en vraag het later opnieuw aan, dan kost het mij niet extra als nu, en heb ik toch extra zenders.