Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
(23-09-2013, 22:40)boulder schreef:
(23-09-2013, 21:34)eevee schreef: lacht zit nu in rex (zoals eerder vermeld)
maar eurosport hd, bbc one hd en sundance hd zitten nog niet in basis! (ook niet volgens zenderkaart)
Het blijft toch wat aanmodderen, vind ik.
Het zit in het basisaanbod, maar de zender gaat niet open, en op de zenderkaart staat hij dan weer niet.
Ik heb nu nog niet helemaal gezien want ik ben hier nu al meer dan drie uur mijn zenders turug op mijn plaats aan het krijgen.Wat dus een onmogelijke bezigheid is als je de yelo software hebt.

(24-09-2013, 12:11)tontol36 schreef: Ik ben zo geen surfer en alles wat betreft de pakketwijzigingen verneem ik hier op dit forum,wat ik wel merk is dat er enorm veel gegist wordt.Ik meen ook begrepen te hebben dat er een schrijven zou gericht worden naar de pakkethouders,zullen we daar eerst op wachten of gaat dat ons veel te laat bereiken zodat we niet genoeg bedenktijd meer hebben ?

Wat bedoel je hier juist mee?Je moet nu enkel zelf voor je eigen uitmaken wat je wil doen en welk van die pakketen je wil nemen.Je hoeft dat niet te nemen.In 2014 kan je dan kiezen tussen Rex en Rio of enkel het basis paket.maar als je twijfelt zou ik wachten op hun brijf,en ik denk dat iedereen die zal krijgen bij hen eerstvolgende rekening.En als deze via computer verstuurd word zal de brief gewoon via post komen.Ik heb nu Rio genomen maar je moet niet denken dat je dan daarboven nog die lopende abonnementen moet betalen.Dus je kan evengoed nu Rex of Rio nemen als binnen 4 maand.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - door Dimira - 24-09-2013, 14:09



Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)