06-11-2013, 19:26
(06-11-2013, 16:21)Dimira schreef: natte dat is in feite zever.Je hebt gelijk wat je zegt.Dat maandelijks opzeggen is allemaal goed en wel,maar als ze zien dat alle kosten boven hun hoofd aan het groeien zijn dan schaffen ze die beloofde zenders die in het basispakket moesten vloeien van het HD XL pakket gewoon af.Ze weten nog niet eens of ze het blijven houden.Ik durf er nog bijna 1000€ voor bieden dat Eurosport HD hier nog te bekijken is.Bij mij staat die op zwart.Die prime zenders en music choiche zenders die ze nu gratis aanbieden want jij zal weer lachen en zeggen gratis.Maar vroeger nam bijna niemand music choise en prime misschien de helft .van de klanten.Dus nu moet men het niet betalen en zit dat in dat in dat abonnement.Als je dat berekent is dat een zeer grote aderlating voor telenet en dat hebben ze volgens mij achteraf ingezien,en daarvan zijn wij nu de dupe.dimi ik betaalde vroeger 10eur hdxl en 35euro prime en 5 euro mc. en 15 euro plus.was 60 euro nu nog 25, mij hoor je niet klagen
(06-11-2013, 18:02)Dimira schreef: master;natte is wel groot genoeg om voor zijn eigen te spreken.Ik heb hierboven duidelijk uitgelegt dat 50% maar prime zal genomen hebben,en music choise bijna niemand.En nu moet niemand dat bedalen.Heb jij al eens gezien hoeveel zenders er op zwart staan anders geef ik het je straks door maar je doet precies of het er 10 of meer zijn en dat geloof ik niet.Het gaat hem nu enkel om de zenders die in het HD XL pakket zaten.Niet zenders die gaan verdwijnen. Die zenders die zwart staan had je vroeger ook niet en ik zeg je zolang als wij onozelaars niet naar REX of RIO hadden gegaan ben ik ervan overtuigd dat we onze zenders nog hadden ten minste tot 2014.Wat er daarna gebeurd weet niemand want zij weten het zelf niet goed denk ik.
dimi je vergeet vele kidszenders die ook zwart staan bij mij en vele pluszenders