11-11-2013, 14:48
(06-11-2013, 19:51)Dimira schreef: Welke zenders natte want volgens mij hangt dit dus af van wat je eerst hebt.Al begrijb ik het ook niet goed..Normaal kunnen enkel die zenders van het HD XL paket op zwart staan en zijn er dus ook enkele verdwenen uit het plus pakket,maar ik heb het gisteren ook al gezegd ze hebben ons met een dooi mus blij gemaakt.Eerst ging het allemaal naar het basispakket komen.Tot ze zullen gezien hebben dat dit veel te duur ging uitkomen omdat ze prime en music choice gratis in het paket gestoken hadden.
hdxlzenders, duitsezenders beltv, noem maarv op op een jaar veel verdwenen of op zwart heb nu rio maar ga naar rex en vul de rest aan met sat en iptv, internettv
(06-11-2013, 21:38)Dimira schreef: chukky jij bent wel een sympatieke jongen.En daarbij die in hun haar krabben zitten in de zoo.Maar nu even serieus.Wist jij dat allemaal op voorant?Dat al deze zenders ginggen verdwijnen?Telenet blijkbaar ook niet,want het is in tweede instantie beslist.lang ga je er ook niet kunnen van genieten of ze zouden hier plots terug beschikbaar moeten worden,maar dat zie ik ook niet direct gebeuren.En trouwens ik had ook het plus abonnement.Zij beslissen dat zomaar omdat weg te doen zonder iets aan mij te vragen.Waarschijnlijk zal ik dan te veel zenders hebben.We gaan precies terug naar de ex indi tijd.
ho maar inditijd was stukken beter, veel betere kwalteit en klantenservice overal op 15 meter was direct van infrax. goed dus.
(06-11-2013, 20:40)chukky2 schreef:(06-11-2013, 19:51)Dimira schreef: Welke zenders natte want volgens mij hangt dit dus af van wat je eerst hebt.Al begrijb ik het ook niet goed..Normaal kunnen enkel die zenders van het HD XL paket op zwart staan en zijn er dus ook enkele verdwenen uit het plus pakket,maar ik heb het gisteren ook al gezegd ze hebben ons met een dooi mus blij gemaakt.Eerst ging het allemaal naar het basispakket komen.Tot ze zullen gezien hebben dat dit veel te duur ging uitkomen omdat ze prime en music choice gratis in het paket gestoken hadden.
Waarom zijn jullie ook overgestapt? Als het niemand deed zouden ze wel eens in hun haar krabben hoor , ik blijf bij het oude zolang het kan en ik heb nog alle zenders
chukky ook nogvele zenders bij via satellite hee chucky heb dat van u geleerd indertijd op de indiforums. dat waren nog eens tijden: 2004,2005 en zo jongens toch. was toen ook nog moderator