18-12-2013, 23:49
(18-12-2013, 23:45)master-magic schreef:(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.
2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.
3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.
en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM