19-12-2013, 03:10
(19-12-2013, 03:06)zorro123 schreef:(18-12-2013, 23:52)master-magic schreef:(18-12-2013, 23:49)zorro123 schreef:(18-12-2013, 23:45)master-magic schreef:(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef:wie kijkt er daar nu naar,ik allesinds niet!!!!!(18-12-2013, 23:38)zorro123 schreef: van de redactie van mediaforta : 19 april 2013
Debat over reclame doorspoelen legt gapende wonde bloot
Drie opmerkingen :
1. reclame doorspoelen verhinderen zou een koude douche kunnen worden, zowel wat inkomsten als wat kijkcijfers betreft.
2. de tv-regies hebben vandaag de commerciële branie in huis om de nieuwe content gedreven modellen met snelheid uit te werken.
3. de content productie en -marketing markt professionaliseert zich en kan een ideale partner worden.
en zeggen dat vtm toch goed bezig is : ze geven donderdags : reclame aub, onderbroken dor jawel hoor reclame
en toch heeft het succes zie maar naar de CIM cijfers : best bekeken programma op donderdag op VTM
misschien omdat er niks anders is de donderdag dat beter is buiten herhalingen van films en series,
snap het niet wat ze in dat programma zien,
heb er maar 1 keer 5 minuten naar gekeken en wist direct dat het op niks trok.
die reclame aub : is dit iets zoals telenet voorheeft : gerichte reclame ?
Ja heb dit toen ook gelezen,
Heb er geen last meer van maar ze doen maar met hun interactieve dingen.