31-12-2013, 23:38
(28-12-2013, 16:05)natte schreef:(20-12-2013, 21:09)Dimira schreef:reclame zal er altijd zijn of vod in de plaats betalen zullen we(17-12-2013, 20:25)chukky2 schreef:Er zal niet gevraagd worden wil je betalen of niet.Dit zal je telkens elke maand zien op je eindafrekening.Waarschijnlijk gaat er een update komen en telkens jij je tv stilzet of terugspoelt of verderspoelt zal dit aangerekent worden.Dus het aantal sec.Enkel het aantal sec.Dat hij in stilstand staat weet ik niet of dit gaat aan gerekend worden.Als het ooit zo ver komt.(17-12-2013, 19:57)Dimira schreef: Ik zou willen dat er bij telenet ook een formule komt dat men dat doorspoelen eens gaat aanrekenen.Want je bent meer tijd bezig met telkens die reclame door te spoelen dan gewoon naar de film met reclame te zien.Nu neem je dat kasje en je legt het neer of is het de bedoeling dit anderhalf uur vast te houden?Dan moet je ook nog zien dat je niet te ver zit.Ik vind iedereen die dat doet een bende onozelaars.En het zou ook wel eens duur kunnen uitkomen telkens je zo een beetje te ver over de reclame zit en dan moet je terug en dat kost dan ook weer geld.Ik zou het enkel gebruiken bij dringend gebruik/bellen/wc en iets dergelijks maar niet reclame heb trouwens nog nooit gewist.
Je begrijpt het niet geloof ik . Als je betaald mag je doorspoelen,moet je dus zelf doen. Als je niet betaald moet je de reclame afwachten en dus reclame kijken of ondertussen naar de wc gaan ;-)
en het doorspoelen het laten zoals het nu is