Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tophd pakket twee televisies graag mening
Beste vrienden,

ik heb family hd pakket met film1 en hbo legaal in belgie.
maar ik zou graag willen uitbreiden naar tweede tv. nu lees ik op de website: tophdpakket voor twee tv is dat dan 60 euro voor de twee kaarten of 120 euro . ik geef alvast volgende info bij. kunnen jullie mij aub helpen:
Dank u wel .
TopHD: enorm aanbod aan zenders voor digitale tv & HDTV
90 euro kortingTopHD - méér films, méér sport én een gratis tweede tv-aansluiting! Met dit digitale televisie-abonnement geniet je van het beste wat er op tv-gebied te krijgen is. Naast het Motors-pakket, drie kanalen van Sport1 en toegang tot Sport1 Go, ontvang je ook vier kanalen van Film1, toegang tot Film1 Go en drie kanalen van HBO. En natuurlijk de meeste zenders in HDTV-kwaliteit.

Tijdelijke actie: nu de eerste 9 maanden € 10,- korting. Dat is maar liefst € 90,- korting!

Voor je eerste tv-aansluiting ontvang je standaard een HDTV-recorder, om live-tv te pauzeren of op te nemen. Daarnaast ontvang je gratis de HD-apparatuur voor een tweede tv-aansluiting. Handig als je bijvoorbeeld ook in je slaapkamer wilt kijken.
Ruim 85 digitale tv-zenders
25 HD-zenders, waaronder Film1-, Sport1- en HBO-zenders in HD
Meer dan 170 vrij te ontvangen zenders, waarvan 23 in HD
Complete HDTV-schotelset incl. satellietschotel, HDTV-recorder en HD-apparatuur voor je 2e tv-aansluiting t.w.v. € 498,- in bruikleen
TV-aansluiting gratis geïnstalleerd door onze monteur
Antwoord

Berichten in dit topic
tophd pakket twee televisies graag mening - door natte - 01-01-2014, 20:06