Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
belgacom in de toekomst met minder personeel
#4
(19-06-2014, 09:12)Dimira schreef:
(18-06-2014, 20:15)natte schreef: Ik zie het mijn klachten worden binnen de 2 minuten geseponeerd. Dit is niet zo goed voor consument. Het zullen meer computerstemmen worden.

Dat doet hier niet ter zake hé natte,je weet dat toch niet ik heb dat ook al gehad wat jij daar zegd.Nu heb ik gewoon draadloos.Maar laat ons bij Leroy houden en die tread voor die draad weer gelost word.

het gaat zeker over leroy.men moet veel nu zelf via computer melden. zonder personeel. maar krijg wel via post brief,via mail en via eservices dat klacht direct afgesloten is. hoeveeel personeel hebben ze dan daar voor nodig. kunnen ze beter dit niet melden en personneel bij aanemen omklachten te behandelen
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: belgacom in de toekomst met minder personeel - door natte - 19-06-2014, 16:07