Medialaan stopt na 14 jaar met JIM
#6
(15-09-2015, 21:17)apestaart12 schreef:
(15-09-2015, 19:45)chukky2 schreef:
(15-09-2015, 17:05)natte schreef:
(15-09-2015, 16:37)master-magic schreef:
(15-09-2015, 15:22)apestaart12 schreef: Is dat dikwijls geen drogreden om te besparen zoals de BBC doet met BBC 3, die zijn tenminste vlakaf dat het om te besparen is.

ik zie TMF in belgie ook nog stoppen.

Ha master weet het ook
daar is idd al.lang sprake van . TMF ned is al verschillende jaren weg

In zekere zin is dat normaal dat JIM en waarschijnlijk TMF zullen opgedoekt worden, men heeft immers You Tube, hier kan men videoclips zelf uitkiezen terwijl op die 2 muziekzenders nog altijd moet kijken wat ze uitzenden m.a.w. men moet naar zowel goede als slechte muziek luisteren en kijken.
Het gevolg is dat ik al jaren niet meer naar muziekzenders kijk maar nu gebruik maak van You Tube, zo kan ik zelf videoclips uitkiezen en door middel van persoonlijke lijsten kan ik zelfs mijn eigen programma samenstellen.
Besluit: You Tube is wel 20 keer beter dan die muziekzenders en zo denken vele mensen er ook zo over met als gevolg dat de kijkcijfers voor muziekzenders drastisch dalen zodanig dat er geen kat naar kijkt en dus is het logisch dat die muziekzenders worden opgedoekt.

vergeet niet dat youtube ook betalend zal worden en er om de haverklap reclame zal opkomen bij youtube.
denk dat er ook zullen afvallen die youtube gebruiken.
Antwoord


Berichten in dit topic
Medialaan stopt na 14 jaar met JIM - door zorro123 - 15-09-2015, 12:44



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)