films die verdwijnen bij Netflix deze maand Januari 2019
#5
(09-01-2019, 23:48)boulder schreef: Klopt, maar ik heb dit altijd zo gezegd, terwijl er veel mensen zijn die de illusie hebben dat alles online staat, en je kunt kijken "wanneer je wilt", maar als het weg is uit het aanbod, sta je daar.
Ik ken veel mensen die het primitief vinden om van TV op te nemen, en het modern te vinden dat alles "in de cloud" staat, maar het is vaak een illusie.
Zolang je zoekt wat nu online staat zal het wel lukken, maar als het eens is verdwenen, veel geluk om het nog ergens te vinden...

idd en dan betalen ze zich blauw en er zijn opties die het op termijn goedkoper maakt door zelf je opnames te doen en te bewaren,
doe dit nu ook, koop dvd films en zet die op de nas en als ik ene wil zien waar ook kan ik er aan via mijn nas en kijk ik er ook naar zonder problemen op mijn toestel.
voordeel is dat ik altijd kan kijken en niet voor het verschijnsel moet staan van dat het opeens verdwenen is van bv een Netflix.
een voorbeeld is nu binnenkort die Wall-E tekenfilm, prachtige tekenfilm als je er van houd, wil je binnenkort er eens naar kijken mag je het vergeten bij Netflix, ik heb die gekocht op dvd en heb die staan op de nas, kan die nog zoveel bekijken als ik wil.
en wie zegt, de dvd kost ook geld, als je soms goed kijkt in een mediamarkt in de bak met koopjes kan je soms mooie slagen slaan, of in de Makro of op rommelmarkten, zo kom je dan ook eens buiten en voor soms 1 euro heb je een film op dvd.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: films die verdwijnen bij Netflix deze maand Januari 2019 - door master-magic - 10-01-2019, 00:08



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)