Binnen 5 tot 10 jaar de helft minder zenders is mijn mening .
#5
(01-03-2014, 16:42)Dreekes schreef: Inderdaad ik zie die kleine zenderkens ( Libelle tv, Plattelands tv, Just, Dobbit tv, Stories... ) het ook geen jaren vol houden. Op termijn worden het herhalingen van herhalingen tot ze het beu worden als het financieel niet meer haalbaar wordt. Ik weet niet hoe het zit met JUST (met veel tralala aangekondigd), maar als ik er toevallig langs zap zie ik telkens weer muziekclips. Dan kan ik evengoed kijken naar Xite of JIM. In de programmabladen van al die kleine zenders géén spoor. Hoe wil men dan enige interesse opwekken ? Die vlaamse erotische zender ( ben intussen de naam al kwijt), daar hoor en zie je ook al niets meer van. Die zal een stille dood gestorven zijn denk ik. Telenet zou beter gekende en op satelliet al jaren bestaande zenders doorgeven. Beter investeren in zenders zoals WDR, ProSieben, Sat1, Nat Geo Wild, Planète,enz. dan in al die kleine zenders die op termijn waarschijnlijk toch weer gaan verdwijnen.
ja,nu op de meeste heb ik dan weer toegang Big Grin
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Binnen 5 tot 10 jaar de helft minder zenders is mijn mening . - door Dimira - 01-03-2014, 18:39



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)