20-08-2015, 03:23
Viacom International Media Networks lanceert Spike in Vlaanderen
Viacom International Media Networks (VIMN) voegt vanaf 1 oktober met Spike een nieuw merk toe aan haar bestaande portfolio.
Spike biedt entertainment met een scherp randje voor volwassenen. De zender brengt originele programma’s zoals de reality show Bellator MMA (waarin 's werelds beste vechters het tegen elkaar opnemen in de ring), Catch a Contractor (waarin Adam Corolla en zijn team op zoek gaan naar gerechtigheid voor families die gedupeerd zijn door louche aannemers) en Lip Sync Battle (waarin celebrities een nummer naar eigen keuze playbacken en battelen voor de hoogst haalbare eer).
Maurice Hols, General Manager VIMN Benelux: “Na de VS, de UK en Nederland is België het vierde land ter wereld waar wij het merk Spike introduceren. De focus van Spike ligt op het non-lineaire aanbod van onze internationale content. Het merk is een perfecte aanvulling op ons portfolio met daarin reeds Comedy Central, Nickelodeon en MTV”.
Spike zal vanaf 1 oktober 2015 dagelijks te zien zijn van 21u tot en met 2u 's nachts op de back-end van Nickelodeon. Begin 2016 zal Spike worden uitgebreid met een On Demand Video Platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spike-programma’s wil bekijken.
Viacom International Media Networks (VIMN) voegt vanaf 1 oktober met Spike een nieuw merk toe aan haar bestaande portfolio.
Spike biedt entertainment met een scherp randje voor volwassenen. De zender brengt originele programma’s zoals de reality show Bellator MMA (waarin 's werelds beste vechters het tegen elkaar opnemen in de ring), Catch a Contractor (waarin Adam Corolla en zijn team op zoek gaan naar gerechtigheid voor families die gedupeerd zijn door louche aannemers) en Lip Sync Battle (waarin celebrities een nummer naar eigen keuze playbacken en battelen voor de hoogst haalbare eer).
Maurice Hols, General Manager VIMN Benelux: “Na de VS, de UK en Nederland is België het vierde land ter wereld waar wij het merk Spike introduceren. De focus van Spike ligt op het non-lineaire aanbod van onze internationale content. Het merk is een perfecte aanvulling op ons portfolio met daarin reeds Comedy Central, Nickelodeon en MTV”.
Spike zal vanaf 1 oktober 2015 dagelijks te zien zijn van 21u tot en met 2u 's nachts op de back-end van Nickelodeon. Begin 2016 zal Spike worden uitgebreid met een On Demand Video Platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spike-programma’s wil bekijken.