Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tis niet waar hee!!!!
V-fabrikant Panasonic gaat zijn televisietoestellen voorzien van het internettelevisieplatform Smart TV. Het is hiervoor toegetreden tot de Smart TV Alliance, dat door LG, Philips en Toshiba is opgericht.

Philips heeft onlangs haar televisieproductie ondergebracht in de joint-venture TP Vision, dat nog wel televisies onder de merknaam Philips op de markt blijft brengen. Samen met Panasonic zijn ook ABOX42 en Technisat tot de Smart TV Alliance toegetreden. Daarnaast gaan IBM and Specific Media meewerken als zogenaamde Solution Providers.

GEEN STANDAARD INTERNETTELEVISIE
Er is op dit moment geen internationale standaard voor internettelevisie. Hierdoor gebruiken meerdere merken verschillende internettelevisieplatformen. Dat is vooral voor de consument en makers van apps voor deze platformen een nadeel. App-bouwers moeten bijvoorbeeld voor elk platform een andere app maken. De Smart TV Alliance zorgt ervoor dat ieder lid van deze alliantie technisch gezien hetzelfde internettelevisieplatform gebruikt. En daardoor zijn apps op televisies van alle deelnemers aan de alliantie te gebruiken.

GROTE STAP VOORUIT VOOR PANASONIC
Voor Panasonic betekent het toetreden tot Smart TV een belangrijke en grote stap vooruit op het gebied van internettelevisie, dat ook wel connected tv wordt genoemd. Op dit moment zijn via Panasonictelevisies bijvoorbeeld geen uitgesteld kijken-diensten beschikbaar. Bij de nieuwe 2013-modellen met Smart TV zijn plots alle Nederlandse uitgesteld kijken-diensten – Uitzending Gemist, RTL XL en SBS Gemist – aanwezig.

SAMSUNG BLIJFT BIJ EIGEN PLATFORM
Nu alle grote tv-fabrikanten de weg naar de Smart TV Alliance hebben omarmd, blijft Samsung een vreemde eend in de bijt. Samsung blijft vasthouden aan zijn eigen internettelevisieplatform Smart Hub TV. Dit heeft vrijwel dezelfde functionaliteit als Smart TV van de Smart TV Alliance.
Antwoord
Ik blijf in ieder geval bij de samsung versie.Dat is volgens wat ik hier op de pc kan lezen en gehoord heb bij krefel nog altijd het enigste verst gevorderde model dat er bestond tussen al die merken die zij verkochten.Hiermee bedoel ik wel de mogelijkheden van het aantal aps enz.die daar op aanwezig zijn en spraak/beweging en gezichts controle + nog vele andere dingen. Als je dit er natuurlijk niet bij neemt maak je het goedkoper.Dat is zoals bij een auto.
Antwoord
natte;die modellen die nu nog op de markt zijn,wat zijn daar de mogelijkheden van?Want ik denk dat die nieuwe nog een tijdje zullen wegblijven.
Antwoord
(23-01-2013, 10:07)Dimira schreef: natte;die modellen die nu nog op de markt zijn,wat zijn daar de mogelijkheden van?Want ik denk dat die nieuwe nog een tijdje zullen wegblijven.

vierra heeft vele mogelijkheden en was goed georganizeert waaronder twee filmnetten et gratis filmkes ook alle radio's en andere sites
Antwoord
(23-01-2013, 21:38)natte schreef:
(23-01-2013, 10:07)Dimira schreef: natte;die modellen die nu nog op de markt zijn,wat zijn daar de mogelijkheden van?Want ik denk dat die nieuwe nog een tijdje zullen wegblijven.

vierra heeft vele mogelijkheden en was goed georganizeert waaronder twee filmnetten et gratis filmkes ook alle radio's en andere sites

Ok;bedankt.
Antwoord
natte;ik heb een pannasonic gevonden bij vdb voor 2399€.Deze heeft geloof ik een tv-gids en je kan er programma's mee opnemen op een externe harde schijf.Maar dat zal jij ook wel kunnen.Dat zullen nog wel niet die nieuwe zijn denk ik.Deze is ook één van 140 cm.Ik ga nog wel eerst bij krefel zien omdat daar nog 700€ op mijn kaart staat en ik weet niet of ze dat model daar verkopen.Er staat er maar één klein model op het internet.En dat geld kan je niet uit de muur halen want dat is enkel om daar iets te kopen.Want als er niet het zelfde staat zal het weer zeer moeilijk worden om aan dat geld te geraken.Je moet ook nog eens dat draadloos toetsenbord er bij rekenen.
Antwoord
(24-01-2013, 16:58)Dimira schreef: natte;ik heb een pannasonic gevonden bij vdb voor 2399€.Deze heeft geloof ik een tv-gids en je kan er programma's mee opnemen op een externe harde schijf.Maar dat zal jij ook wel kunnen.Dat zullen nog wel niet die nieuwe zijn denk ik.Deze is ook één van 140 cm.Ik ga nog wel eerst bij krefel zien omdat daar nog 700€ op mijn kaart staat en ik weet niet of ze dat model daar verkopen.Er staat er maar één klein model op het internet.En dat geld kan je niet uit de muur halen want dat is enkel om daar iets te kopen.Want als er niet het zelfde staat zal het weer zeer moeilijk worden om aan dat geld te geraken.Je moet ook nog eens dat draadloos toetsenbord er bij rekenen.

pff draadloos bord heb ik uit lidl en je kan ook gamen sd kaart insteken in tv en inderdaad externe hdd, ook satellitetv,mediaplayer kortom nen dream
Antwoord
Heb je gezien welk model?
TX-L60ET5Ebi
Ik geloof dat dat bord in de 50€ koste.Maar ik denk dat ik toch niet kan gaan want vandaag stond m'n geld van de ziekenkas er nog niet op.
Antwoord