Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M7 gaat decoders firmware aanpassen.
Als ik dit (https://www.sat4all.com/forums/topic/354...try2397608) bericht op sat4all lees, zit er heel waarschijnlijk binnenkort een koppeling tussen ontvanger en kaart aan te komen.
Dit wordt afgeleid uit het feit dat men zegt dat Clone+ en Smartwi niet meer gaan werken na de update...

Dan mag je dat dus ook binnenkort bij TV Vlaanderen en Télésat verwachten...
Antwoord
Dan vliegt er hier uit allemaal,wil geen snert box van hen.
Antwoord
(17-08-2016, 21:27)master-magic schreef: Dan vliegt er hier uit allemaal,wil geen snert box van hen.

Jij kan de Nederlanders op termijn niet missen ;-) dus ik geloof er niets van lol.
Het zal zo een vaart niet lopen denk ik . Met ci cam zal het nog wel,allemaal meevallen denk ik
Antwoord
(17-08-2016, 22:15)chukky2 schreef:
(17-08-2016, 21:27)master-magic schreef: Dan vliegt er hier uit allemaal,wil geen snert box van hen.

Jij kan de Nederlanders op termijn niet missen ;-) dus ik geloof er niets van lol.
Het zal zo een vaart niet lopen denk ik . Met ci cam zal het nog wel,allemaal meevallen denk ik

Met beperking van 1 zender kijken of opnemen,dat is achteruit gaan weer in de tijd dan.
Antwoord
(18-08-2016, 01:56)master-magic schreef:

Met beperking van 1 zender kijken of opnemen,dat is achteruit gaan weer in de tijd dan.

zoals de m7 bakskes kan je niet veel mee aanvangen
Antwoord

jij blijft wel bij cd hee chully ikke ook wel basic allemaal genoeg voor mij
Antwoord
Volgens dit bericht (bericht 254 op https://www.sat4all.com/forums/topic/354...en/page-24) is het dus werkelijk het uitschakelen van SECA3, zodat enkel Nagra mode overblijft, met dus koppeling van kaart aan module.

Mimisiku schreef:Update stond precies om 14:00 uur online.

Net als bij de M7Sat801 draait de kaart in Nagra/Merlin mode. Terugplaatsen in een OSCam omgeving geeft een "Error activating card". Gemeld bij WebCare. Kaart is weer "gereset" en werkt nu weer in OSCam.. Maar we weten nu waar we aan toe zijn... Tussen nu en ......... Verdwijnt de Seca3 layer....
Antwoord
ja dat ziet er niet goed uit.
Antwoord
M7 Group – de eigenaar van CanalDigitaal en TV Vlaanderen wijzigt in de komende weken gefaseerd de firmware van eigen decoders. De reden: contentaanbieders eisen een betere beveiliging van de zenders.

Als eerste wordt de Philips DSR7121 vanaf 18 augustus van andere firmware voorzien. De Philips DSR 8121 (23 augustus), M7 DSR8141 (24 augustus) en M7 DSR7141 (25 augustus) volgen later deze maand. Het is onduidelijk wat de wijzigingen voor functionaliteit van niet door M7 Group gecertificeerde en in bruikleen geleverde HD-satellietontvangers met bijvoorbeeld interne smartcard op basis van emulatie gaat doen. M7 Group waarschuwt al enige tijd dat alleen kijkgarantie aanwezig is bij gebruik van een gecertificeerde decoder eventueel in combinatie met een door de aanbieder goedgekeurde CI-module.

SMARTWI EN CLONE+

M7 Group geeft in ieder geval wel aan dat na de firmwareupdate bij de vier genoemde modellen satellietontvangers gebruik van de smartcarddeelapparaten SmartwI en Clone+ niet meer mogelijk is. De firmwareupdate wordt op de gestelde datum automatisch in de ontvanger geplaatst wanneer deze aan wordt gezet. Gedurende vijftien minuten kan men tijdens het plaatsen van de firmware niet naar tv-zenders kijken of radiozenders luisteren. CanalDigitaal en TV Vlaanderen adviseren klanten die naar een favoriet programma willen kijken dan ook de decoder minimaal een kwartier voor aanvang aan te zetten.
Antwoord
lap gehad en geen beeld meer tophd  moeten heractiveren via klantendienst helaas. men we"ze gewaarschuwd vrienden
Antwoord