Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
App bij canal digitaal
En je bent er aan voor de moeite om te zwijgen van de cd app,op een ander forum waar cd zit melden ze het ook al dat nog werkt in belgie,dus zal snel voorbij zijn.
Antwoord
Kan zelf niet inloggen op de film1 site krijg foutmelding en de android site is ook niet beschikbaar omdat die niet bestaat volgens de site,
Zijn toch boelen zenne om het met natte zijn woorden te zeggen via die vpn app
Antwoord
(29-10-2016, 16:47)master-magic schreef:
(29-10-2016, 15:09)natte schreef:
(28-10-2016, 17:54)natte schreef: nu nog hd+ app voor duitsers

Ik heb anders gedaan mij ingelogd op film1 met op3ra vpn dan app gedownloaded van hun site. opst1rten inloggen en starten maar

Gaat bij mij niet,opera vpn blokeert iets waardoor ik de app niet kan downloaden op de android.
I derdaad hun safer debl9kkeren. maar ga gewoon naar website film en log in en dan downloaden
Antwoord
(29-10-2016, 16:48)master-magic schreef: En je bent er aan voor de moeite om te zwijgen van de cd app,op een ander forum waar cd zit melden ze het ook al dat nog werkt in belgie,dus zal snel voorbij zijn.

Ja jammer
Antwoord
(29-10-2016, 21:22)master-magic schreef: Kan zelf niet inloggen op de film1 site krijg foutmelding en de android site is ook niet beschikbaar omdat die niet bestaat volgens de site,
Zijn toch boelen zenne om het met natte zijn woorden te zeggen via die vpn app

Raar heb ook moeten zoeken maar zonder vpn ingelogd op site en ging vanzelf als je vpn opzet werkt googleplay niet
Antwoord
Master tik in google in film1 app. kies dan resultaat film1.nl app en kies rechts android gaat vanzelf zelfs op mini en op chromemat
Antwoord
(29-10-2016, 21:42)natte schreef: Master tik in google in film1 app. kies dan resultaat film1.nl app en kies rechts android gaat vanzelf zelfs op mini en op chromemat

Werkt niet,die opent dan de google app zelf en krijg die pagina te zien dat de app niet beschikbaar is voor mijn land,
Denk dat de opera vpn app ook niet juist werkt want als ik die aanzet op nl dan komt er op google app app dat ik film1 niet kan downloaden wegens fout land.
Antwoord
Dan scheelt er iets maar begrijp niet ik kan zonder die opera app downloaxen via mijn suggestie
Antwoord
Via login canal digital Ook Ziggo total sport go kunnen inloggen. Jongens wat er in kort tijd allemaal bijgekomen is amaai.
Antwoord
Juist iets ontdekt jongens. als je opera browser installert je gaat naar instellingen en activeert in privacy vpn. dan ga je naar livetv canaal digitaal. je logint met je abonnement en je kan eindelijk ook de live nederlandse posten gebruiken. ook bij film1 lukt het als je er abonnement op hebt.
goed gevonden he kan je ook voor videoland unlimited gebruiken
Antwoord