Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CD flexibel recreactie abbonnement op komst
#1
Puper is managing director van Canal Digitaal business partner Eviso. Uit eigen marktonderzoek van Canal Digitaal  blijkt dat een derde van de abonnees met een recreatie-abonnement behoefte aan meer flexibiliteit. Negentig procent dit eenderde deel abonnees geeft aan dat men ook in oktober nog via dit abonnement naar zenders wil kijken. Het recreatie-abonnement maakt het bekijken van zenders van 21 maart tot en met 21 september mogelijk. Canal Digitaal gaar deze abonnementsvorm flexibel maken. In aanloop naar deze wijziging wordt dit jaar het recreatie-abonnement gratis een maand verlengd en kan tot en met 21 oktober naar het zenderaanbod gekeken worden.

Flexibel tv-kijken

Canal Digitaal belooft in een mail aan klanten het recreatie-abonnement vanaf volgend jaar flexibel te maken, Hoe de flexibele abonnementsvorm er exact uit gaat zien, meldt de aanbieder nog niet. Het flexibele abonnement is een volgende stap van de aanbieder om het dienstenaanbod te verbeteren en de abonnee overal in Europa de ideale tv-avond aan te bieden. Canal Digitaal kondigde onlangs al de komst van Film Europe, Canal Digitaal Films, TV Gemist en de kijkassistent WhatsOnTV aan.
Antwoord
#2
Ze voelen de hete adem van Joyne in hun nek en opeens kan dit allemaal,
Toevallig zeker,op den duur gaan ze nog klanten houden met al die nieuwigheden dat opeens kan.
Antwoord
#3
inderdaad vele vernieuwingen sinds joyne. das goed concurrentie begint al
Antwoord
#4
Is te zien of cd nog genoeg kan doen om te luisteren naar hun klanten,
Een kwart van de klanten heeft een recreatie pakket,
Denk dat de klanten weglopen omdat ziggo en kpn meer aanbied voor die prijs.
Antwoord
#5
Het valt op dat ze plots het licht hebben gezien.
Plots wil de klant het, en dat blijkt nu net uit een onderzoek.
Raar hee...
Antwoord
#6
(22-06-2017, 21:13)boulder schreef: Het valt op dat ze plots het licht hebben gezien.
Plots wil de klant het, en dat blijkt nu net uit een onderzoek.
Raar hee...

Ja toevallig na een onderzoek waar niemand iets van weet zien ze dat de klant dit wil,erg toevallig na alle berichten op de nederlandse fora en sites over joyne dat er aankomt in juli.
Antwoord
#7
Zou het nu ook gedaan zijn met de jaarlijkse prijsverhogingen?
En ik vraag mij af of de Discovery zenders gebleven zijn toen bleek dat Joyne ze ging hebben.
Antwoord
#8
(22-06-2017, 17:28)master-magic schreef: Is te zien of cd nog genoeg kan doen om te luisteren naar hun klanten,
Een kwart van de klanten heeft een recreatie pakket,
Denk dat de klanten weglopen omdat ziggo en kpn meer aanbied voor die prijs.

ja maar ziggo gaat niet in buitenland hee
Antwoord
#9
(22-06-2017, 21:13)boulder schreef: Het valt op dat ze plots het licht hebben gezien.
Plots wil de klant het, en dat blijkt nu net uit een onderzoek.
Raar hee...

PR hee boulder
Antwoord
#10
(22-06-2017, 21:42)master-magic schreef:
(22-06-2017, 21:13)boulder schreef: Het valt op dat ze plots het licht hebben gezien.
Plots wil de klant het, en dat blijkt nu net uit een onderzoek.
Raar hee...

Ja toevallig na een onderzoek waar niemand iets van weet zien ze dat de klant dit wil,erg toevallig na alle berichten op de nederlandse fora en sites over joyne dat er aankomt in juli.

wees toch verheugd mannen kan alleen maar beter
Antwoord