Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MTV en spike scoren zeer goed
Viacom-zender MTV Vlaanderen wist deze zomer het aantal kijkers te verdubbelen. De zender kende een stijging van niet minder dan 106% op de doelgroep VVA18-44.

Het marktaandeel van 1,1% was het hoogste sinds start van de kijkcijfermeting in de grote audimetrie. Bij jongeren 15-34 bedroeg het marktaandeel zelfs 1,6%. De kijkdichtheid steeg met 41%. En ook de Franstalige MTV groeide: met 14%.

De nieuwe reeks 'Double Trouble' kende een instant succes. Andere topreeksen waren 'Geordie Shore', 'Ex On The Beach Double Dutch', 'Are You The One', 'Ridiculousness', 'Teen Mom', '16 and Pregnant' en 'Just Tattoo Of Us'.

Maurice Hols, SVP en General Manager Viacom Benelux: 'Sinds de première van 'Ex on the Beach: Double Dutch' zien we het marktaandeel van MTV in Vlaanderen stijgen. Met MTV brengen we nog steeds de internationale topshows waar het merk bekend van is en investeren we tevens meer-en-meer in een gerichte lokale strategie met Nederlands/Vlaamse entertainment zoals 'Dutch Ridiculousness', 'Ex on the Beach: Double Dutch' en nu de nieuwe spraakmakende hitserie 'Double Trouble'. Wat ons onderscheidt in het Belgische medialandschap, is dat we scherpe keuzes durven te maken, entertainment neerzetten die echt gemaakt is voor de jongeren doelgroep en hiermee specifieke bestemmingen bouwen. Jongeren weten moeiteloos zowel op tv als online de content te vinden die echt voor hen is gemaakt. Een strategie die we voor alle merken in de Viacom-Benelux merkenportfolio doorvoeren. We zien dat ook niet alleen een groei voor MTV, hetzelfde zien we ook voor Nick Jr., Nickelodeon, MTV, Comedy Central en Spike.'

Ook de andere Viacom-zenders deden het goed: Spike steeg met 162% en Comedy Central met 25%.
Antwoord
Scoort zodanig goed die zenders dat muziekzenders worden verwijderd, snappen wie het snappen kan, geef mij maar dan die muziekzenders dan al die brol en pulp van viacom
Antwoord
das waar als je ziet wat history nu is en vroeger was
Antwoord
(19-09-2017, 21:13)master-magic schreef: Scoort zodanig goed die zenders dat muziekzenders worden verwijderd, snappen wie het snappen kan, geef mij maar dan die muziekzenders dan al die brol en pulp van viacom

Wat betekent stijgen met 162%. Van 0.01 naar 0.03?
Antwoord
(20-09-2017, 20:06)HaveHave2222 schreef:
(19-09-2017, 21:13)master-magic schreef: Scoort zodanig goed die zenders dat muziekzenders worden verwijderd, snappen wie het snappen kan, geef mij maar dan die muziekzenders dan al die brol en pulp van viacom

ben benieuwd voor binnen 10 dagen als de 3 muziekzenders verdwijnen op astra 19.2 en of ze niet enkel bij M7 verdwijnen.
de MTV Kaart dat je kan kopen in duitsland weten ze nog niks van het verdwijnen van die zenders.

https://www.mtv-unlimited.de
Antwoord

ja wat is dat Huh
Antwoord
(20-09-2017, 20:11)master-magic schreef:

ben benieuwd voor binnen 10 dagen als de 3 muziekzenders verdwijnen op astra 19.2 en of ze niet enkel bij M7 verdwijnen.
de MTV Kaart dat je kan kopen in duitsland weten ze nog niks van het verdwijnen van die zenders.

misschien andere van mtv
Antwoord
(21-09-2017, 15:02)natte schreef:
(20-09-2017, 20:11)master-magic schreef:

misschien andere van mtv

is net hetzelfde Wink
en bij Skylink van M7 verdwijnen deze zenders niet,enkel bij CD,TVV,Telesat.
Antwoord
inderdaad zie sundance bij iedereen
Antwoord