Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zenderaanpassingen bij telenet
Beste master fijn dat je ze verdedigd maar ze hebben altijd een reden. Gewoon discriminatie
Antwoord
(03-07-2018, 13:04)natte schreef: Beste master fijn dat je ze verdedigd maar ze hebben altijd een reden. Gewoon discriminatie

is gewoon de realiteit, zoek het zelf eens op, niet overal is het netwerk al aangepast en als ze daar nog eens snel internet en telefoon op willen plaatsen op die nu 600Mhz dan is hun keuze momenteel (dat ik zo kan zien) plaats voor internet maken dat alsmaar sneller word omdat er meer en meer mensen gebruik van maken voor online doeleinden zoals Netflix bv omdat de beeldkwaliteit alsmaar hoger word en meer snelheid nodig heeft als men met een gezin van 4 bv allemaal op dat internet zit.
Antwoord
Master glazen bol. Thuis is zo. Hier dikke boelen
Antwoord
vandaag is laaste uitzending van XD disney dus ik ben nieuwsgierig voor ontvangst nieuwe zender of niet .....
Fans Telenet tv en DVB-T  Ik ben Sven Buyle (Vroeger noemt Bullssatv )  ---> Facebook Sven Bulls

Ik hou van Franse zender,Nederlandse zender,Engelse Zender,Duitse Zender en Nieuws zender en 
NETFLIX
Antwoord
We hopen mee beste bullsat
Antwoord
Big Grin Big Grin
Fans Telenet tv en DVB-T  Ik ben Sven Buyle (Vroeger noemt Bullssatv )  ---> Facebook Sven Bulls

Ik hou van Franse zender,Nederlandse zender,Engelse Zender,Duitse Zender en Nieuws zender en 
NETFLIX
Antwoord
Vertaal jij dit?
Antwoord
eleven sports 3 is toegevoegd aan het aanbod
Antwoord
WELK KANAAL EN OOK FRANSTALIG,
Huh
Antwoord
(01-08-2018, 13:14)natte schreef: WELK KANAAL EN OOK FRANSTALIG,
Huh
dacht kanaal 214,maar ben niet zekers,omdat ik het al veranderd heb van plaats.in geluid kan je nederlands of frans kiezen,maar gebeurt niets als ik het verander,geluid is nu in het engels.
Antwoord