Telenet test straks een nieuwe decoder
#61
(06-08-2018, 11:48)natte schreef: ????????????????wat bedoel je zorro de digibox

de nieuwe tv box (voor de testers)
Antwoord
#62
(06-08-2018, 12:33)natte schreef: mij opgegeven als tester ze willen me nog niet eens pfff en ik betaal zoveel aan telenet

de tester ronde is momenteel voorbij, ze voegen geen nieuwe meer toe, enkel die dat in april waren goedgekeurd en er niet meer bij waren hebben ze vorige week nog gecontacteerd als extra testers, misschien dat er nog komen binnenkort om aan deel te nemen, wie weet,
binnen enkele maanden kan je zelf testen als die er is Tongue
Antwoord
#63
(06-08-2018, 12:34)natte schreef:
(06-08-2018, 11:51)zorro123 schreef:
(06-08-2018, 11:48)natte schreef: ????????????????wat bedoel je zorro de digibox

de nieuwe tv box (voor de testers)

ik dacht dat die zo groot was als een digibox en niet als de digirecorder. jij pietzak ik weer niet bij

is smaller (24 breed en 15 diepte)
Antwoord
#64
(06-08-2018, 21:09)natte schreef:
(06-08-2018, 18:37)master-magic schreef:
(06-08-2018, 12:34)natte schreef:
(06-08-2018, 11:51)zorro123 schreef:
(06-08-2018, 11:48)natte schreef: ????????????????wat bedoel je zorro de digibox

de nieuwe tv box (voor de testers)

ik dacht dat die zo groot was als een digibox en niet als de digirecorder. jij pietzak ik weer niet bij

is smaller (24 breed en 15 diepte)

toch groter dan digibox dus. zorro gelijk

scheelt niet zoveel, wel voordeel, dat je die kan wegzetten in een kast omdat het een RF afstandbediening heeft
Antwoord
#65
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

ik ben eigen slechthoren maar niet goed praten soms goed praat juist woord . soms niet goed praten 

hoe kan ik oplossing tegen praten ?????  Huh
Antwoord
#66
(07-08-2018, 16:20)natte schreef:
(07-08-2018, 14:57)Sven Buyle schreef:
(01-08-2018, 22:26)apestaart12 schreef: Praten tegen de afstandbediening is alvast geen optie voor (doof) stomme mensen aangezien zij niet kunnen praten.  Wink

ik ben eigen slechthoren maar niet goed praten soms goed praat juist woord . soms niet goed praten 

hoe kan ik oplossing tegen praten ?????  Huh

met hulp schrijf omzet praatprogramma

is ook omslachtig, en de vraag is of die afstandsbediening dat dan begrijpt, heb zelf al probleem gehad met snel eens bad moms op te zoeken,
die gaf mij bed mom op als resultaat,
die begrijpt dus niet alles goed.
dus vrees ervoor als je via omweg ermee zal werken dan.
maar de afstandsbediening werkt nog perfect ook gewoon zoals een andere dus niet echt een probleem.
Antwoord
#67
Telenet start deze maand met een nieuwe test met 20.000 testers voor de 4K TV box, het persbericht spreekt van een opname optie op PVR-Cloud en tot 60 dagen beschikbaar en dan gewist worden of laten staan dat tot 5 jaar behouden word.

klanten kunnen hun favoriete kanalen bewaren in een volgorde dat ze zelf willen (maar momenteel bij het schrijven is de EPG niet aangepast aan deze volgorde).
de kleine box toont geen display met de tijd en kanaal info, en de webmail is ook verdwenen op de box.
de DLNA voor lokale video's en foto's is ook verdwenen.

naast de gewone tv zenders en on demand services dat vanaf nu via internet verloopt in plaats van een tijdelijk tv kanaal heb je nog de optie om Youtube en Netflix te kijken op de box.

er is nu ook een aparte optie voor de radio kanalen die in een lijst staan en niet meer naast de gewone tv kanalen zit om te zappen.
[attachment=162]

ps: info komt van een engelse site die dit bericht heeft gepost!!!!

https://www.broadbandtvnews.com/2018/09/...abcc03257a
Antwoord
#68
die ik kan bestellen ??? aan winkel van Telenet ????
Antwoord
#69
(12-09-2018, 17:50)master-magic schreef: Telenet start deze maand met een nieuwe test met 20.000 testers voor de 4K TV box, het persbericht spreekt van een opname optie op PVR-Cloud en tot 60 dagen beschikbaar en dan gewist worden of laten staan dat tot 5 jaar behouden word.

klanten kunnen hun favoriete kanalen bewaren in een volgorde dat ze zelf willen (maar momenteel bij het schrijven is de EPG niet aangepast aan deze volgorde).
de kleine box toont geen display met de tijd en kanaal info, en de webmail is ook verdwenen op de box.
de DLNA voor lokale video's en foto's is ook verdwenen.

naast de gewone tv zenders en on demand services dat vanaf nu via internet verloopt in plaats van een tijdelijk tv kanaal heb je nog de optie om Youtube en Netflix te kijken op de box.

er is nu ook een aparte optie voor de radio kanalen die in een lijst staan en niet meer naast de gewone tv kanalen zit om te zappen.


ps: info komt van een engelse site die dit bericht heeft gepost!!!!

https://www.broadbandtvnews.com/2018/09/...abcc03257a

Wat een achteruitgang he jongens . Ik had tenminste verwacht dat ze een digitaal display op de box zouden zetten dat je de zendernaam tenminste toch kon zien. Niets voor bij dat bakje voorlopig.
Antwoord
#70
(13-09-2018, 16:40)Sven Buyle schreef: die ik kan bestellen ??? aan winkel van Telenet ????

in 2019 Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)