Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
film ala carte paketten zou dat iets zijn?
ik zie juist op mejane dat ze ook filmabonnementen aanbieden naast hun mejane tv ala carte. zou dit ook niets voor telenet alacarte kunnen zijn .naast prime dus ook filmabonnementen aanbieden. bv 20 euro voor 5 films uit de film ala carte bestanden. moet toch te doen zijn.dadelijk kandidaat telenet. wat vinden jullie?
Antwoord
Ik weet niet als je bv.prime vergelijkt met deze prijs zou je met prime veel beter zijn denk ik.Ik heb nu prime weg gedaan vanwege mijn smart ik heb ook al gezien dat prijzen daar verschillen maar je hebt er dan wel veel meer keuze +dat er verschillende bibliotheken zijn.Maar zo een boeket is altijd interessant voor iemand die geen prime of smart tv heeft.
Antwoord
(12-05-2013, 12:52)Dimira schreef: Ik weet niet als je bv.prime vergelijkt met deze prijs zou je met prime veel beter zijn denk ik.Ik heb nu prime weg gedaan vanwege mijn smart ik heb ook al gezien dat prijzen daar verschillen maar je hebt er dan wel veel meer keuze +dat er verschillende bibliotheken zijn.Maar zo een boeket is altijd interessant voor iemand die geen prime of smart tv heeft.

filmen van alacarte zijn recenter dan die van prime hoor. toch groot verschil. op mejane holland bestaat dit wel
Antwoord
mejane ken ik zelf niet ik kan het enkel maar vergelijken met films op die smart tv daar hen je ook recente films bij.Ja bij prime weet ik dat die wat achter lopen daarom heb ik het ook weg gedaan omdat ik nu die smart heb maar heb nog wel geen film gezien omdat ik nog niet goed weet hoe dat ding werkt,Zoek eerst iemand die langs kan komen om dat eens duidelijk uit te leggen.
Antwoord
(13-05-2013, 15:45)Dimira schreef: mejane ken ik zelf niet ik kan het enkel maar vergelijken met films op die smart tv daar hen je ook recente films bij.Ja bij prime weet ik dat die wat achter lopen daarom heb ik het ook weg gedaan omdat ik nu die smart heb maar heb nog wel geen film gezien omdat ik nog niet goed weet hoe dat ding werkt,Zoek eerst iemand die langs kan komen om dat eens duidelijk uit te leggen.
mejane is grootste van holland .ik op panasonicsmarttv geen recente filmsConfused
Antwoord
op die Samsung is dat movie max daar is van alles wat van oud tot resent.
Antwoord
hoeveel betaal je voor een film?
Antwoord
Dat variëert tussen 3,99 en soms nog iets lager tot 5,99 maar ik ben nu nog wel niet bij andere bibliotheken gaan zien.Want er staan er op de Samsung smart tv meerdere.Ik heb al wel gezien dat er heel veel resente films te vinden zijn van 2012.Die hoog geprijste zijn nu ook de films in HD denk ik en ook de resente van vorig jaar.Die betaal je denk ik bij telenet ook bijna zoveel.Maar daarom heb ik prime weg gedaan want als je ziet wat voor keuze je hier hebt dan zie je ineens het verschil wel.
Antwoord
Koop of huur jij vee films? Mijn vader heeft ook een samsung smart tv gekocht gisteren
Antwoord
Ik heb nog niets gekocht of gehuurt,maar zelf ben ik hem nog wat aan het proberen want je kan er zoveel mee.Ik zelf zou maar enkel huren denk ik.
Antwoord