Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wijzigingen bij Animal Planet
Discovery steekt tv-zender Animal Planet in een nieuw jasje. De zender krijgt een nieuwe look and feel. Animal Planet is bij veel distributeurs in Nederland en België in het zenderaanbod opgenomen.

De vernieuwing bij Animal Planet vindt op dinsdag 22 januari plaats. De kijker kan vanaf deze datum onder meer met het nieuwe logo van de zender kennismaken. Animal Planet is eigendom van Discovery Inc. In Nederland en Vlaanderen wordt de tv-zender door Discovery Benelux aan distributeurs aangeboden. In de programma’s van Animal Planet staan mensen, dieren en natuur centraal.
Antwoord
lees zal niet meer over dieren gaan
Antwoord
hier nieuwe logo

Fans Telenet tv en DVB-T  Ik ben Sven Buyle (Vroeger noemt Bullssatv )  ---> Facebook Sven Bulls

Ik hou van Franse zender,Nederlandse zender,Engelse Zender,Duitse Zender en Nieuws zender en 
NETFLIX
Antwoord
wacht maar vaart zoals history tv enzo
Antwoord
(17-01-2019, 15:53)Sven Buyle schreef: hier nieuwe logo

goed gevonden Smile
Antwoord
flauw logo, van een olifant, die blies toch het verhaaltje uit elke keer Tongue
Antwoord
als het maar gene roze wordt dan moeten we op kroegentocht
Antwoord
(18-01-2019, 08:24)natte schreef: als het maar gene roze wordt dan moeten we op kroegentocht
lekker biertje Wink maar we gaan offtopic, gaat of animal planet....
Antwoord
(18-01-2019, 13:32)master-magic schreef:
(18-01-2019, 08:24)natte schreef: als het maar gene roze wordt dan moeten we op kroegentocht

Santé voor Biertje !!!  !!!  Big Grin
Fans Telenet tv en DVB-T  Ik ben Sven Buyle (Vroeger noemt Bullssatv )  ---> Facebook Sven Bulls

Ik hou van Franse zender,Nederlandse zender,Engelse Zender,Duitse Zender en Nieuws zender en 
NETFLIX
Antwoord
(18-01-2019, 13:32)master-magic schreef:

Het zal verwateren zoals de rest
Antwoord