Topics: 952
tja naar cd kijken gebeurt ook zo. niet heiliger zijn dan de paus zou ik zeggen. iptv illegaal kijken vind ik pas erover. de anderen gebeuren via witte kanalen de laatste via donkere. daar doe ik niet aan mee. ik betaal voor mijn waar aan de juiste personen. basta
tja vandaag gehad
Beste Film1 kijker,
Hierbij informeren wij je dat Sony Pictures heeft besloten met Film1 te stoppen per 1 augustus 2019. Dat betekent dat jouw abonnement automatisch beëindigd wordt bij de volgende maandelijkse verlenging. Binnenkort hopen we je meer te kunnen vertellen over de beëindiging van Film1. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen via de Klantenservice van Film1 op 0854-003400.
Met vriendelijke groet,
Film1
Topics: 1,682
Als ik het meldde was het niet waar zeker
Hebben je al lang op voorhand voor gewaarschuwd,
Trekt toch op niet veel meer, film1 is flauw geworden aan films, waar ze tot voor Sony het overkocht nog voor belgie enkele premières vertoonde zie je ze nu niet meer verschijnen,
Voorbeeld: alle film zenders hebben al enkele weken de film van winnie the pooh, een prachtige film, wat hebben ze bij film1, de goedkope film over hoe winnie de pooh ontstaan is.
En andere films die in première komen hebben al gespeeld bij andere ook.
wist dat hee maar heb al waardige vervanger videoland met vele nederlandse en vlaamse films. ook nederland ziet er bij genomen alle nederlandse kanalen streamen moesten ze in belgie ook eens doen vlaanderen ziet of zo
Film1 blijft dus na 1 augustus zowel lineair als online bestaan. Dit melden bronnen aan Breedbandwinkel.nl. In de nieuwe opzet wordt zowel een lineair als een online OTT-abonnement aan geïnteresseerde Nederlanders geleverd. Bij het lineaire abonnement worden wel enkele wijzigingen doorgevoerd. Daarbij speelt Ziggo een belangrijke rol. Alleen bij deze distributeur worden aan klanten vier lineaire Film1-kanalen aan klanten geleverd. Aan distributeurs wordt het lineaire aanbod door de nieuwe eigenaar naar één kanaal teruggebracht. Natuurlijk blijft de mogelijkheid bestaan om bij het lineaire abonnement ook online en via video on demand met een bruikleendecoder te kijken. Het lineaire abonnement kost in ieder geval bij Ziggo €14,95 per maand.
OTT
Ook blijft net als nu de mogelijkheid bestaan om een OTT-abonnement af te sluiten waarmee online naar films en series die door Film1 geleverd worden te kijken. Dit abonnement kost €7,99 per maand. Kijken kan in ieder geval via tablet, smartphone en Playstation 4 spelconsole. Met de streamingtechnieken Chromecast (Google Cast) en Airplay kan content naar televisies of andere beeldschermen met HDMI-aansluiting gestreamd worden. Onduidelijk is of het OTT-abonnement gebruikt kan worden op de Smart TV-apps voor Samsung en LG televisies die eerder dit jaar door Sony Pictures Entertainment zijn uitgebracht.
Sony Pictures Entertainment
Sony Pictures Entertainment maakte eind april aan distributeurs bekend dat de activiteiten van Film1 op 1 augustus gestaakt zouden worden. Eigenlijk direct nadat Sony Pictures Entertainment het stoppen van Film1 officieel bevestigde, kwamen bij enkele distributeurs de eerste signalen binnen van een partij die een doorstart van Film1 zouden gaan onderzoeken. Dit om de lineaire kanaalsloten van de Film1-zenders niet verloren te laten gaan. Het is nog niet duidelijk wie de personen achter het bedrijf zijn die het nieuwe leven in Film1 hebben geblazen. In de distributiewereld gonst wel een gerucht dat zij in eerder stadium in de tijd dat Film1 nog eigendom van Liberty Global was werkzaamheden voor de betaalzender hebben uitgevoerd.
Topics: 26
(17-06-2019, 12:55)master-magic schreef: ben eens benieuwd wat andere moeten betalen voor 1 filmzender
Lijkt me niet haalbaar 1 zender geld voor vragen. Denk dat canaldigitaal deze niet zal gaan doorgeven , ofwel gewoon bij het bestaande pakket zetten.
Het zou wel eens kunnen dat ziggo eigenaar is geworden van de filmzenders ,juist gelijk telenet hier met de filmzenders
(17-06-2019, 21:07)chukky2 schreef: Het zou wel eens kunnen dat ziggo eigenaar is geworden van de filmzenders ,juist gelijk telenet hier met de filmzenders
het was eerst van Liberty Global (Ziggo-Telenet) en dan Sony geworden en zou dan nu weer naar Liberty gaan, vrees ervoor, is een totaal andere partij.
en ze gaan wel degelijk 1 zender doorgeven aan de providers.
bv enkel Film1 premiere bv in HD (of SD als we M7 mogen volgen).
(17-06-2019, 22:09)master-magic schreef: (17-06-2019, 21:07)chukky2 schreef: Het zou wel eens kunnen dat ziggo eigenaar is geworden van de filmzenders ,juist gelijk telenet hier met de filmzenders
het was eerst van Liberty Global (Ziggo-Telenet) en dan Sony geworden en zou dan nu weer naar Liberty gaan, vrees ervoor, is een totaal andere partij.
en ze gaan wel degelijk 1 zender doorgeven aan de providers.
bv enkel Film1 premiere bv in HD (of SD als we M7 mogen volgen).
Ze doen maar , dat is op termijn toch einde verhaal. Dacht echt niet dat ze dit nog een doorstart zouden geven . Vreemde situatie eigenlijk.