Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
smart tv
#31
(23-08-2013, 11:07)Dimira schreef: Heb ik nu nog niet genoeg miserie met mijn gewoon email adres.Heb ik nu weer geen verbinding met de samsung smart.Dus met andere woorden kan je er niets mee doen enkel televisie bekijken.Maar vergeet maar iets met die apps te doen.Ik wou die tv bijwerken.Want af en toe komen er wel apps van Samsung bij maar hij gaf weer dat ik niet verbonden was met een netwerk.Als men nu tijdens de levering had uitgelegd hoe dit allemaal moest kon ik dit zelf doen,maar nu zullen ze dat voor niets kunnen komen doen.Zit toch in garantie.Ik kon er toch niets aan mis doen heeft men mij gezegd.

bij mij Panasonic fluitje cent wel lankabel aansluiten op je tv naar je router
Antwoord
#32
Dat gaat toch via wifi?Want ik ken daar niet veel van.Ik zeg het die twee pipos ne snotneus van 15 en nog ene er bij die alles uit zen hoofd kent omdat hij er één heefd staan van het begin dat die tv's uit zijn.Maar in die handleiding vind je niets duidelijk terug hoe heel die tv werkt hoe je die moet instellen en hoe je met de apps moet werken of hoe je moet werken met die stem bewerking of handgebaren.En ze hebben me juist geen barst uitgelegt.Maar morgen om half 10 sta ik daar en kunnen ze het inorde brengen.Dat valt toch onder garantie.En ze kunnen het ineens eens duidelijk uitleggen dus als ze maar iemand anders sturen ook.
Antwoord
#33
(23-08-2013, 15:13)Dimira schreef: Dat gaat toch via wifi?Want ik ken daar niet veel van.Ik zeg het die twee pipos ne snotneus van 15 en nog ene er bij die alles uit zen hoofd kent omdat hij er één heefd staan van het begin dat die tv's uit zijn.Maar in die handleiding vind je niets duidelijk terug hoe heel die tv werkt hoe je die moet instellen en hoe je met de apps moet werken of hoe je moet werken met die stem bewerking of handgebaren.En ze hebben me juist geen barst uitgelegt.Maar morgen om half 10 sta ik daar en kunnen ze het inorde brengen.Dat valt toch onder garantie.En ze kunnen het ineens eens duidelijk uitleggen dus als ze maar iemand anders sturen ook.
gaat ook wifi natuurlijk maar waarschijnlijk heb je geen ipadres van je router gekregen of staat je router niet op wifi
Antwoord
#34
(23-08-2013, 22:01)natte schreef:
(23-08-2013, 15:13)Dimira schreef: Dat gaat toch via wifi?Want ik ken daar niet veel van.Ik zeg het die twee pipos ne snotneus van 15 en nog ene er bij die alles uit zen hoofd kent omdat hij er één heefd staan van het begin dat die tv's uit zijn.Maar in die handleiding vind je niets duidelijk terug hoe heel die tv werkt hoe je die moet instellen en hoe je met de apps moet werken of hoe je moet werken met die stem bewerking of handgebaren.En ze hebben me juist geen barst uitgelegt.Maar morgen om half 10 sta ik daar en kunnen ze het inorde brengen.Dat valt toch onder garantie.En ze kunnen het ineens eens duidelijk uitleggen dus als ze maar iemand anders sturen ook.
gaat ook wifi natuurlijk maar waarschijnlijk heb je geen ipadres van je router gekregen of staat je router niet op wifi

Gij zijt dan waarschijnlijk de slimste van ons beide want ik snap er niks van.Het heeft in ieder geval in het begin altijd gewerkt,en hij zei nog ge kunt er niks aan mis doen.
Antwoord
#35
Ben nu deze morgen geweest bij de Gramo.Ik heb het daar uitgelegd wat er gebeurd was en ook gezegd dat ik dus geen uitleg heb gekregen en zo voort.En natuurlijk het zat er meteen op.ik zei ook nog dat zit toch nog in de garantie,en daar op antwoorde de verkoper,van ik zal het nog één maal gratis laten doen.Ik heb nu gezien bij vdb moet je wel iets bij betalen,maar geven ze je nog 1 uur alle bijstand hier heb ik dus niets gehad.Ik heb het hem vlak af gezegd dat het de laatste keer is dat ik hier iets had gekocht.Mijn moeder was er ook bij want we moesten nog langs de poelier en toen we buiten gingen zei hij goedendag maar heb niks gezegd.Ben benieuwd,een maandag komt hij,in ieder geval van mij krijgt hij gene euro cent.
Antwoord
#36
(24-08-2013, 12:34)Dimira schreef: Ben nu deze morgen geweest bij de Gramo.Ik heb het daar uitgelegd wat er gebeurd was en ook gezegd dat ik dus geen uitleg heb gekregen en zo voort.En natuurlijk het zat er meteen op.ik zei ook nog dat zit toch nog in de garantie,en daar op antwoorde de verkoper,van ik zal het nog één maal gratis laten doen.Ik heb nu gezien bij vdb moet je wel iets bij betalen,maar geven ze je nog 1 uur alle bijstand hier heb ik dus niets gehad.Ik heb het hem vlak af gezegd dat het de laatste keer is dat ik hier iets had gekocht.Mijn moeder was er ook bij want we moesten nog langs de poelier en toen we buiten gingen zei hij goedendag maar heb niks gezegd.Ben benieuwd,een maandag komt hij,in ieder geval van mij krijgt hij gene euro cent.
groot gelijk dime. uiteindelijk heb je er toch een durev tv gekocht. en voor dat geld mogen ze je wel uitleg geven of service bieden. ik hoop het voor je.
Antwoord
#37
(24-08-2013, 19:39)natte schreef:
(24-08-2013, 12:34)Dimira schreef: Ben nu deze morgen geweest bij de Gramo.Ik heb het daar uitgelegd wat er gebeurd was en ook gezegd dat ik dus geen uitleg heb gekregen en zo voort.En natuurlijk het zat er meteen op.ik zei ook nog dat zit toch nog in de garantie,en daar op antwoorde de verkoper,van ik zal het nog één maal gratis laten doen.Ik heb nu gezien bij vdb moet je wel iets bij betalen,maar geven ze je nog 1 uur alle bijstand hier heb ik dus niets gehad.Ik heb het hem vlak af gezegd dat het de laatste keer is dat ik hier iets had gekocht.Mijn moeder was er ook bij want we moesten nog langs de poelier en toen we buiten gingen zei hij goedendag maar heb niks gezegd.Ben benieuwd,een maandag komt hij,in ieder geval van mij krijgt hij gene euro cent.
groot gelijk dime. uiteindelijk heb je er toch een durev tv gekocht. en voor dat geld mogen ze je wel uitleg geven of service bieden. ik hoop het voor je.

Ik heb die zelfde avond nog gebeld naar vdb om te vragen of ze soms een tv overnamen,en dan zou ik desnoods het model van dit jaar kunnen kopen.Moet dan nog wel een heel pak opleggen,maar zoals verwacht nemen ze van een andere leverancier geen tv aan.
Antwoord
#38
Zo,probleem is nu opgelost.Deze morgen zijn ze geweest.Er was een probleem met het netwerk,maar hoe het er in geslopen was begrepen ze ook niet.Die code was blijkbaar helemaal ontregelt.Tevens hebben ze ook mijn toetsenbord aangepast.
Antwoord
#39
(26-08-2013, 11:05)Dimira schreef: Zo,probleem is nu opgelost.Deze morgen zijn ze geweest.Er was een probleem met het netwerk,maar hoe het er in geslopen was begrepen ze ook niet.Die code was blijkbaar helemaal ontregelt.Tevens hebben ze ook mijn toetsenbord aangepast.
proficiat en veel smartplezier
Antwoord
#40
Ja nu te hopen dat het zo blijft en dat het ander probleem dat ik op die andere tread heb omschreven daar nu weer niet mee samenhangt.
Antwoord